آموزشی

با ما به روز بمانید

آموزشی

با ما به روز بمانید

پیوندهای روزانه

۲۵ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

 

استفاده از درب اتوماتیک پارکینگ به صورت روز افزون افزایش یافته است .

 

اکثر درب ورودی در آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی و تجاری و اماکن اداری ، ویلا ها و ... از نوع درب اتوماتیک پارکینگی هستند

که به وسیله ی انواع متفاوتی از جک های پارکینگی راه اندازی و پیاده سازی می گردند .

 

درب اتوماتیک پارکینگ انواع مختلفی دارد همانند :

 

درب اتوماتیک پارکینگی زیر سطحی

 

درب اتوماتیک پارکینگ لولایی

 

درب اتوماتیک زیر سقفی پارکینگی

 

نصب درب اتوماتیک ریلی پارکینگ

 

و یک نوع دیگر از درب اتوماتیک پارکینگ ، راهبند درب اتوماتیک پارکینگی می باشد .

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

Ultrabooks1

به نظر من فلسفه ساخت لپ تاپ امکان حمل و نقل آن بود.اینکه هرجا که خواستی کامپیوتر همراهت باشد. پس یک لپ تاپ خوب یک همراه خوب هم باید باشد. چه بهتر که این همراه خوب سبک وزن و جمع و جورهم باشد تا شما هم از این همراهی خسته نشوید و لذت ببرید . در این نوشته قصد دارم لپ تاپ های سبک را به شما معرفی کنم. با ما همراه باشید :)

 

ابتدا نت بوک های با قیمت کمتر از ۱ میلیون تومان :

ASUS EeeBook X205TA :

 

با ورود تبلت ها نت بوک ها کمرنگ تر  شدند ، تغییر و تحول حتی در آموزش تعمیر laptop  پیدا کردند و درواقع کمی مرزها بین تبلت ها و نت بوک ها به نفع تبلت ها جابجا شده است ولی اگر شما هم مثل من دنبال لذت تایپ با کیبورد باشید نت بوک را به تبلت ترجیح میدهید و اگر نیاز به قدرت کاری زیادی ندارید میتوانید از این نت بوک بجای لپ تاپ هم استفاده کنید  .

 

این نت بوک دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی و پردازنده اینتل اتم و دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت هم حافظه داخلی است ( که به نظر کافی نیست و حتما نیاز به هارد اکسترنال خواهید داشت) که با توجه به داشتن سیستم عامل Microsoft Windows 8.1 میتواند برای کارای سبک مثل تایپ و مطالعه و گردش اینترنتی مناسب باشد .

 

 

Acer Chromebook 11 C720P :

 

ایسر هم از لحاظ قدرت و قطعات کاملا شبیه ایسوس ساخته شده البته با پردازنده ای متفاوت اما ایسر کمی درطراحی بیشتر وقت گذاشته و به نظر ما زیباتر از مدل ایسوس است ، البته این مدل یک برادر لمسی با قیمتی کمی بیشتر از ۱میلیون تومان هم دارد که لذت صفحه لمسی تبلت را هم به برای شما به ارمغان خواهد آورد .

 

پردازنده این محصول Intel Celeron 2955U و ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابیت هم حافظه داخلی دارد که بازهم مثل مدل قبلی حتما نیاز به یک هارد اکسترنال خواهید داشت .

 

البته باید در مورد این نت بوک ذکر این مورد که سیستم عامل این دستکاه Google Chrome است و شاید در نگاه اول کار با یک سیستم عامل جدید کمی سخت باشد ولی کم کم عادت میکنید .

 

 

بازه قیمتی ۱ تا ۳ میلیون تومان :

 

متاسفانه این بازه قیمتی کویر بازار نت بوک ها است ، و به صورت انحصاری در اختیار تبلت های گران قیمت و لپ تاپ ها است ، ماکه هرچی گشتیم چیزی ندیدیم جز یکی  که ناچار به معرفی همین این تک سیستمی که یافتیم شدیم .

 

MSI S12 :

 

از ویژگی های این نت بوک میتوان به پردازنده Dual Core اینتل و رم ۴ گیگابایتی و ۵۰۰ گیگابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش ۱۱ اینچ براق اما لمسی آن اشاره کرد .

 

در کل نسبت به قیمت کیفیت ساخت مناسبی دارد به نظر محصول جالبی با قیمتی تنها کمی بالاتر از ۱میلیون تومان است.

 

MSI S12

 

بین سه تا چهار میلیون تومان :

 

به جایی رسیدیم که بلاخره قابلیت معرفی چند نت بوک را داشته باشیم

 

 Apple MacBook Air MJVM2 :

 

مک بوک ایر با پردازنده Core i5 ( البته سری کم مصرف ) و ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگا بایت هارد SSD و گرافیک ۶۰۰۰HD و وزن ۱.۰۸ کیلوگرم صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی والبته سیستم عامل محبوب Mac OS  البته که گران است ولی بالاخره  اپل است ! و از لحاظ طراحی و زیبایی نمیشود ایرادی گرفت اما این مدل ارزانترین محصول اپل در این رده است و مدل های گرانتر سری ایر هم هستند که فقط در میزان حافظه SSD با هم تفاوت دارند .

 

 

ASUS Zenbook UX305FA :

 

اگر از برند و طراحی زیبای اپل و آموزش تعمیرات لپ تاپ  چشم پوشی کنیم در بقیه موارد این محصول ایسوس برتری های محسوسی نسبت به رقیب خود خواهد داشت .

 

پردازنده سری M اینتل و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی SSD و گرافیک Intel HD Graphics 5300 و صفحه نمایش ۱۳ اینچی  Full HD  و سیستم عامل ویندوز ۸.۱ نسبت به اپل بهتر به نظر میرسد .

 

 

بالای ۴ میلیون تومان :

 

Apple MacBook MJY32 :

 

مک بوک  ۱۲ اینچی اپل محصولی است بین سری Air و سری Pro که قدرت و زیبایی و سبکی را باهم در یک لپ تاپ جا داده است از تفاوت های این مدل با مدل Air که قبلا معرفی کردیم میشود به پردازنده سری M اینتل و ۸ گیگابایتی بودن رم دستگاه در کنار صفحه نمایش ۱۲ اینچی با رزولوشن بالاتر رتینا نام برد .

 

 

Asus Zenbook UX301LA:

 

این مدل آخرین مدلی ایست که در این لیست معرفی میکنیم مدل تمام عیاری از ایسوس که قدرت را هم در کنار زیبایی باهم در یک محصول گرد آورده است .

 

UX301LA از یک پردازنده Intel Core i7 5500U در کنار ۸ گیگابایت رم کارت گرافیکی Intel HD Graphics 4000 بهره میبرد  حافظه داخلی این محصول  ۲۵۶ گیگابایتی و از نوع  SSD است ، نکته جالب UX301LA داشتن صفحه نمایش ۱۳ اینچی لمسی QHD است که این محصول را  از دیگر محصولات  جدا میکند .

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

 روش (Start>>Turn off Computer>>Turn Off) یا همان روش معمول که بیشتر افراد برای خاموش کردن کامپیوتر از آن استفاده می کنند، فراگیرترین روش است.

علاوه بر این روش، شیوه های میانبر دیگری هم در آموزش تعمیر کامپیوتر  وجود دارد که برخی از افراد برای نشان دادن تبحر خود در استفاده از کامپیوتر از آنها استفاده می کنند. در اینجا چند روش میانبر را به شما آموزش می دهیم.

 

  با فشردن کلیدهای (Windows Key + U + U) پشت سر هم نه همزمان، می توانید کامپیوتر را خاموش کنید. البته می توانید با استفاده از کلیدهای (Windows Ke + U + R + R) برای ری استارت و با زدن کلیدهای (Windows Key + U + S) برای بردن کامپیوتر به حالت آماده باش (standby) استفاده کنید.

زمانی که هیچ پنجره ای باز نیست، کلیدهای (Alt + F4) با به صورت همزمان فشار دهید.

 در این هنگام پنجره خاموش کردن ظاهر می شود سپس می توانید با کلیک کردن روی دکمه خاموش کردن یا فشار دادن دکمه U کامپیوتر خود را خاموش کنید.

 

  اگر عاشق کد نویسی هستید، استفاده از قسمت (Run) جذاب است. با نوشتن عبارت (Shutdown - s - t) در قسمت (Run) می توانید کامپیوتر را خاموش کرده و همچنین می توانید برای ری استارت کردن از عبارت (Shutdown - r - t) استفاده کنید.

 

  اگر هم مایل هستید خود را عاشق صفحه سیاه و سفید داس جلوه دهید می توانید همان عبارات بالا را در داس ویندوز که در آدرس (Start>>Run>>CMD) قرار دارد، نوشته و اینتر را بزنید.

 

  برای خاموش کردن سریع به (Task Manager) بروید (Alt + Ctrl + Delete)، سپس از منوی (Shutdown) زیرمنوی (Turn off) را به همراه کلید کنترل فشار دهید تا کامپیوتر بدون ذخیره کردن تغییرات و به صورت سریع خاموش شود؛ البته اگر کلید کنترل را نگه ندارید کامپیوتر به صورت معمولی خاموش خواهد شد.

 

  برخی از افراد به اشتباه تصور می کنند استفاده از کلید روشن و خاموش روی کیس برای خاموش کردن، موجب آسیب سیستم می شود اما این روش هیچ آسیبی به سخت افزار کامپیوتر وارد نمی کند و در واقع یک میانبر فیزیکی برای این کار در آموزش تعمیرات کامپیوتر  است. البته می توان عملکرد این دکمه را از قسمت زبانه (Advanced) تنظیم کرد. این زبانه در قسمت کنترل پنل و در زیر گزینه (Power Options) قرار دارد.

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

 لامپ ال.ایی.دی یا ˈدیودهای ساطع کننده نورˈ از یک حباب با دو سر پلاستیکی تشکیل شده است.

 

طبق گزارش فنی گاردین،تولید نور در لامپ های ال ای دی hg هنگامی رخ می دهد که الکترون های داخل دیودها انرژی را در شکلی از نور ساطع می کنند.

این نوع منابع انرژی تا 85 درصد نسبت به انواع دیگر لامپ های نوری مرسوم و تا 10 درصد نسبت به لامپ های فلورسنت برق کمتری مصرف می کنند.

 

***لامپ های ال ایی دی روشنایی خانه های هوشمند

 

اکنون این لامپ ها به عنوان یکی از ابزار مهم خانه های هوشمند مورد استفاده عمومی پیدا کرده است به گونه ای که کاربران با سوئیچ کردن بر روی لامپ های ال ای دی بی سیم می توانند از طریق تلفن های همراه و یا کامپیوترهای خود روشن و خاموش بودن آنها را کنترل کنند.

 

اگرچه این امر مقرون به صرفه است اما خطر هک شدن و رویارویی با هکران را نیز به دنبال دارد. البته این خطر در کمین هر دستگاه متصل به اینترنت نیز هست.

 

*** ویژگی های لامپ های ال ایی دی

 

- کارشناسان می گویند طول عمر، بازده نوری بالا، تنظیم شدت نور، تنظیم زاویه تابش، جریان راه اندازی از جمله مزایای استفاده از لامپ های روشنایی ال.ایی.دی است.

 

این لامپ ها در دمای منفی 40 درجه تا مثبت 85 درجه سانتی گراد قابل استفاده اندو به این ترتیب این نوع لامپ ها در هر فصلی در کره خاکی قابل استفاده است.

 

- حشرات از نور ال ایی دی گریزان

 

در لامپ های قدیمی بعد از گرد و غبار، آلودگی ناشی از تجمع حشرات مهمترین عامل کاهش نور محسوب می شود و همین امر سبب کاهش شدید بازده نور است.

از این رو لامپ ها باید هر از چندگاهی آن ها تمیز شود، اما لامپ های ال ایی دی نه تنها حشرات را جذب نمی کنند بلکه آن ها را پراکنده می کنند.

 

- طبق این گزارش، اگرچه این لامپ ها و واردات قطعات الکترونیک  دارای معایب زیست محیطی متعددی است

اما از نظر کیفیت نور، میزان مصرف انرژی و اثرات زیست محیطی در مقایسه با لامپ های فلورسنت فشرده دارای مواد سمی کمتری است.

 

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

 

پین (Pin) در لغت به معنای سوزن یا سنجاق و هول (hole) به معنای سوارخ یا روزنه می باشد.

 

دوربین های پین هول به دوربین هایی گفته می شود که برای تصویر گرفتن نیاز به فضایی به اندازه یک روزنه کوچک می باشد.

 

جالب است که برای تهیه تصویر توسط دوربین های پین هول Pin hole فقط نیاز به روزنه ای کوچک است که آن محیط را رویت کنید و این سر آغاز پیدایش دوربین های مخفی و جاسوسی گردید.

 

این دوربین ها معمولا قابلیت برداشت صدا را هم دارند اما با توجه مخفی بودنشان از کیفیتی پایین برخوردار هستند.

 

نصب دوربین مداربسته  پین هول دارای یک کابل با سه سیم زرد و سفید و قرمز می باشد که فیش زرد برای خروجی تصویر (video out) و فیش سفید برای خروجی صدا(audio out) و فیش قرمز نیز برای منبع تغذیه (Power Supply) می باشد

 

دوربین های پین هول مانند اکثر دوربین های مداربسته با برق ۱۲ADC  کار میکند .

برای فعال کردن این دوربین تنها نیاز است یک آداپتور ۱۲ ولت با ۲آمپر وصل نمائید و سپس توسط دو کابل صدا و تصویر آن را به DVR  انتقال دهید.

 

دوربین های پین هول PINHOLE  با توجه به کوچک بودن آن (اندازه یک قوطی کبریت) می تواند برای مصارف جاسوسی یا مخفی استفاده شود .

 

لنز به کار رفته در دوربین مدار بسته  های پین هول لنز Fix می باشد و دارای یک فاصله کانونی ثابت است و به همین دلیل برای فضاهای کوچک مورد استفاده قرار می گرید

 

 و معمولا دوربین های پین به دلایلی که گفته شد و اید انتخاب می شوند تا در محیط کوچک داداری یک زاویه دید مناسب باشند  و البته در دوربین های PINHOLE  از لنز ۳.۶ استفاده می شود.

 

 

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 


 

وقتی تعداد قطعات یک دستگاه کم باشه ، عیب هایی هم که به وجود میاد طبیعتا کم خواهد بود . چون همه چیز مشخصه .

کلا چند عیب رایج در کنترل های تلویزیون بوجود میاد که اونا رو بررسی می کنیم . ساختار تمام کنترل های تلویزیون شبیه به هم هست پس این عیب ها و روش های رفع اونا هم مثل هم است .

 

هیچ دکمه ای روی کنترل تلویزیون  کار نمی کند

 

■ این عیب در اکثر مواقع به دلیل آسیب دیدگی کریستال بوجود میاد . حالا یا کریستال از داخل شکسته که این مشکل بر اثر ضربه به کنترل پیش میاد و یا اینکه پایه های کریستال از لحیم جدا شده یا شکسته .

 این مشکل دوم خیلی شایع هست چون پایه های کریستال کنترل خیلی باریک و شکستنی هست . در این گونه مواقع باید یک کریستال از بازار تهیه و جایگزین کنید .

اگه کنترل دست دوم هم دارید می تونید از کریستال اون استفاده کنید .

برای آموزش تعمیر تلویزیون اونو از لحیمش جدا کنید و به این یکی کنترل لحیم کنید . ترجیحا به عدد روی کریستال توجه کنید که بیه به هم باشه .

 

■ یکی دیگه از علت هایی که باعث میشه هیچ کدوم از دکمه های کنترل کار نکنه اینه که لامپ LED جلوی کنترل معیوب شده باشه .

یا پایه هاش جدا شده و یا اینکه ساختار داخلیش به هم ریخته . جدا شدن پایه ها از لحیم خودشون مهمترین دلیل عیب پیدا کردن کنترل تلویزیون هست .

 

■ باتری کنترل تلویزیون هم یکی از چیزهاییست که باعث میشه هیچ دکمه ای روی کنترل کار نکنه . باتری اصلی ترین جز هر مدار و در کل دستگاه الکترونیکی محسوب میشه .

باتری مثل خون یا اکسیژن در بدن ما آدماست . حتما در این گونه موارد باتری کنترل تلویزیون رو چک کنید . با باتری نو امتحان کنید تا به معیوب یا سالم بودن باتری کنترل پی ببرید .

قطع بودن کانکتور های باتری ( همون فنر معروف باتری ) هم می تونه باعث بوجود اومدن این مسئله باشه .

 

■ مورد بعدی اینه که شاید اصلا عیب از  کنترل تلویزیون نباشه . هر فرستنده ای یه گیرنده هم داره . کنترل نقش فرستنده رو داره و تلویزیون نقش گیرنده .

برخی مواقع گیرنده فوتو الکتریکی که روی پنل جلوی تلویزیون تعبیه شده از کار میفته . البته این مورد خیلی به ندرت پیش میاد اما محال نیست .

 چاره ش هم اینه که گیرنده یه تلویزیونه دیگه رو جایگزینه گیرنده معیوب کنید .

 

■ یکی دیگه از احتمالات اینه که لحیم پایه های آی سی کنترل تلویزیون ریخته باشه البته با چشم معلوم نیست اما به صورت تجربی بعد از لحیم کردن مجدد پایه های آی سی ، کنترل صحیح و سالم شده . اگه این کار رو بلد نیستید به کاردان بسپارید .

 

یک یا چند دکمه از کنترل تلویزیون کار نمی کند

 

ببینید در سیستم کنترل تلویزیون و آموزش تعمیرات تلویزیون  ، 1 قانونی وجود داره . اگه قطعه ای از کنترل تلویزیون خراب باشه کنترل به طور کل کار نمی کنه . یعنی کنترل یا سالمه سالمه یا کلا خرابه . وقتی یک سا چند دکمه بخصوص کار نمی کنه خیلی نمیشه به قطعات اصلی شک کرد .

قطعه اصلی اگه خراب باشه پس چرا بقیه دکمه ها کار می کنن ؟ به همین دلیل باید مستقیم برید سر وقت همون دکمه ای که کار نمی کنه .

 

  بالاتر هم گفتم که زیر این دکمه های لاستیکی ، کلید های ریزی وجود داره اگه این کلید ها بر اثر مرور زمان و گرد و خاک موجود در خونه یا محل کار به تدریج کثیف و چرب میشن و دیگه قادر به کانکت کردن مدار نیستن .

این کلید ها رو به دقت بشورید ، برای این کار به چند قطره الکل یا تینر فوری و یک عدد پنبه یا مسواک نیاز دارید .

 

■ یکی دیگه از راهکارها اینه که یک تیکه زر ورق ( زر ورق سیگار برای این کار مناسبه ) به لاستیک دکمه معیوب بچسبونید . مواد لازم : چسب قطره ای ، پنس و زر ورق .

 

در برخی از کنترل های تلویزیون برای تقویت سیگنال ارسالی و همچنین جهت دهی مناسب سیگنال از دو عدد LED استفاده می کنند .


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

 

 

گارتنر، یکی از شرکتهای مشاورهای پژوهشی معتبر جهانی، چهار سناریوی کاربرد BPMS را به شرح ذیل از هم تفکیک کرده است:

 

1. پیادهسازی نرمافزار

 

 به معنای توسعه یک نرمافزار برای پوشش یک فرآیند خاص.

 از آنجا که BPMS ها بر مدل مبتنی هستند، تغییر و اصلاح نرمافزار هم با دستکاری در مدل نرمافزاری میسر است.

معمولاً در این مورد سازمانها ترجیح میدهند از سیستمهای موجود در قالب یک مدل نرمافزار مرکب (کامپوزیت) استفاده کنند.

 

2. برنامه بهبود مستمر

 

هنگامی که «شفافیت و چابکی» در بهبود فرآیندهای اصلی سازمان مورد نظر باشد، از سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار یا همان BPMS و آموزش BMS وهوشمند سازی ساختمان استفاده میشود.

 

3. پشتیبانی از معماری سرویس گرا (SOA)

 

واحدIT سازمان با بهکارگیری BPMS میتواند همکاری بیشتری در اولویتبندی برنامههای SOA و مهندسی مجدد نرمافزارهای موجود را به دست آورد.

 

4. برنامه مهندسی مجدد

 

مدلسازی و پیادهسازی فرآیند توسط BPMS بسیار جذاب است.

این سناریو _که تصمیمگیری در مورد آن بر عهده مدیریت کلان سازمان است _ ممکن است با سناریوهای 2و 3 همپوشانی پیدا کند.

 

در هر چهار سناریو نیازها و ظرفیتهای مشترکی به چشم میخورد:

 

 

• استفاده از مدلهای کسب و کار برای افزایش اشتراک نظرها

• مدیریت یکپارچه منابع مختلف شامل عوامل انسانی، سیستمها و جریان دادهها

• سادهتر کردن مدیریت استثناها

• قرار دادن سیستمهای موجود در قالب یک نرمافزار مرکب (کامپوزیت) مبتنی بر مدل پایش به موقع فرآیند

• مشارکت بهتر IT و کسب و کار در چرخه بهبود و توسعه ابزارهای جدید و  آموزش BMS وهوشمند سازی ساختمان

• توانایی مدیریت فرآیندهای بلندمدت

• مدیریت تعاملات با مشتریان

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

 

همانطور که در مقالات گذشته درباره دوربین های مدار بسته آنالوگ و دستگاهDVR توضیح دادیم ساختار این سیستم های مداربسته بسیار ساده است

 ولی در دوربین مدار بسته تحت شبکه چند نکته حائز اهمیت وجود دارد که مهمترین آن انتخاب NVR یا سرور برای شبکه دوربین مداربسته تحت شبکه خود است که در این مقاله به صورت مختصر کمی درباره آن توضیح داده می شود.

 

ابتدا در مورد دستگاه NVR  توضیح می دهیم:

 

 

مقاله NVR چیست ؟

 

اگر بخواهیم مختصر خدمت شما توضیح دهیم NVR  نقش همان DVR را در سیستم های مداربسته شبکه اجزا میکند یعنی ضبط تصاویر و پخش آنها البته با کمی کارائی بیشتر.

 

دستگاه NVR معمولا برای دوربین های تعداد کم (مثلا تا ۱۶ دوربین) مناسب است و اگر تعداد دوربین ها بالا برود دیگر دستگاه NVR کارائی خاصی نمیتواند داشته باشد مگر برند های خاص که قیمت بسیار بالایی دارند .

 

عموما از مزایای انتخاب NVR  برای دوربین های مداربسته تحت شبکه می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

 

– استفاده ساده از دستگاه با منو های آسان

 

– قیمت مناسب دستگاه NVR

 

– اشغال فضای کم

 

و از معایب آن میتوان به کارائی محدود و پشتیبانی محدود از هارد دیسک درایو نام برد.

حال چه زمان نیاز به انتخاب و نصب سرور بر روی سیستم دوربین مدار بسته تحت شبکه است؟

 

بهتر است مثالی برا شما بزنیم:

 

بسیاری از کسبه و صاحبین مشاغل برای محیط کار خود نیاز به دوربین مدار بسته ای دارند که هم کیفیت بالایی داشته باشد و هم بتواند کمکی برای کنترل ورود و خروج خریداران و مراجعه کنندگان و همچنین کارمندان خود را کنترل کنند و از سرقت کالا ها و آسیب به مجموعه خود جلو گیری کنند .

 

خوب همه این کار ها با NVR  قابل انجام است اما زمانی میرسد که شما برای فروشگاه خود نیاز به امکانات بیشتری دارید

برای مثال میخواهید ساعت پر رفت و آمد خود را در طول روز مطلع شوید یا تعداد افراد بازدید کننده از فروشگاه خود را در طول روز یا هفته یا حتی ماه را سر شماری کنید و ببینید کدام غرفه بازدید بیشتر و کدام کمتر دارد و بر همین اساس تصمیم به حراج یا تغییر در کسب و کار خود شود.

 

و یا سارقی از محل کسب شما سرقت کرده و شما با دیدن تصویر آن نیاز به جلو گیری از ورود مجدد آن هستید و…

خوب حال نیاز به نرم افزاری با برنامه نویسی بسیار قوی دارین که بتواند تمام این موارد را برای شما انجام دهد

 مانند نرم افزار مایلستون، خوب این نرم افزار بر روی NVR قابل اجرا نیست و شما باید بر روی سرور  نصب کرده و استفاده های بیشماری از آن کنید.

 

از مزایای نصب سرور  بر روی سیستم های مدار بسته تحت شبکه می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

 

– امکان نا محدود در نصب دوربین مداربسته IP

 

– نصب نرم افزار های مختلف کنترل و نظارت

 

– پشتیبانی از هارد دیسک درایوهای نامحدود هارد دیسک درایو ( البته به وسیله سخت افزار های مخصوص)

 

– سرعت بسیار بالاتر نسبت به NVR ها به دلیل داشتن پردازنده بسیار قوی

 

– انعطاف پذیری بسیار بالاتر نسبت به NVR چه در سخت افزار و چه نرم افزار

 

ااز معایب آن هم میتوان به قیمت بالاتر و فضای اشغالی بیشتر نام برد.

 

امروزه مدیران موفق به دنبال راه حل های مناسب برای دریافت آمار از محیط کار خود هستند مانند:

 آمارتردد کارمندان و ارباب رجوع ، تشخیص چهره و ثبت چهره و حتی پلاک خودروی انها ، زمان شلوغی محل کار خود ، تشخیص تردد های خاص محل کار خود، دریافت آلارم از افراد خاص(مانند سارقان) به محل کار خود و گرفتن آمار های مختلف برای رفتن تصمیم های مهم در امور کاری خود.

 و نصب دوربین مداربسته برای کمک به همین نیاز هاست و حال با توجه به بالا رفتن تکنولوژی های روز که به کمک مدیران می آید مانند نرم افزار مایلستون .

مدیران و صاحبان مشاغل میتوانند ازاین امکانات برای گرفتن آمار های مورد نیاز خود استفاده کنند.

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

 

آیا در آلمان تحصیل کرده اید یا فرصت مطالعاتی خود را در آلمان گذرانده اید؟

 ما مایل هستیم پس از بازگشت شما به ایران با شما ارتباط داشته باشیم.

شما می توانید در شبکه دانش آموختگان ایرانی از دانشگاه ای آلمان و زبان آلمانی در تهران فعالیت کنید.

 

GIAN شبکه فارغ التحصیلان ایران-آلمان

 

از پاییز سال 2003 اعضای شبکه فارغ التحصیلان ایران-آلمان (German-Iranian-Alumni-Network, GIAN) یکدیگر را به طور مرتب ملاقات کرده و چندین همایش زبان آلمانی  و فارسی  در ایران برگزار کرده اند.

 پنجمین سمپوزیوم ژیان "دانش مدیریت و نوآوری در تحصیلات عالیه" در تاریخ 3 تا 6 شهریور 1387 در دانشکده ی کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار شد.   

 

ارتباط با ژیان (GIAN):

 

gian@ut.ac.ir

 

www.gian.alumni-network.de

 

VIATUB، جمعیت دانش آموختگان دانشگاه فنی برلین

 

 انجمن دانش آموختگان دانشگاه فنی برلین (VIATUB) بیش از 20 سال است که فعالیت می‌نماید.

اعضای VIATUB به طور مرتب در تهران در نخستین جمعه هر ماه ایرانی با یکدیگر دیدار می‌نمایند. VIATUB با پشتیبانی دانش آموختگان دانشگاه فنی برلین  اقدام به تشکیل سمینار و سمپوزیوم می نماید.

 

اعضای VIATUB می توانند در دیگر سمینارهای فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی برلین شرکت نمایند.

 

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

- بررسی Power Options ویندوز: به طور خودکار، لپ‌تاپ در زمان استفاده از باتری به گزینه‌ی Power Saving تغییر حالت می‌دهد.

اما بازرسی Power Options ویندوز خالی از لطف نیست.

اگر درحال استفاده از باتری لپ‌تاپ هستید، در ویندوز ۷ یا ۸ نباید گزینه‌ی High performance در بخش Power Options فعال باشد؛

گزینه‌های Balanced یا Power Saver بسیار مناسب‌تر هستند. حالت Power Saver ممکن است تاثیر بسزایی بر کاهش کارایی کلی سیستم  و آموزش تعمیر لپ تاپ بگذارد.

 

- کاهش روشنایی نمایشگر: این عمل، سرعت مصرف شارژ باتری را کاهش می‌دهد.

 دکمه‌ی تنظیم روشنایی اغلب با نماد خورشیدی شکل بر روی صفحه کلید لپ‌تاپ مشخص می‌شود.

- خاموش کردن وای‌فای و بلوتوث: خاموش کردن این اتصال‌ها، مدت شارژدهی باتری را بهبود می‌بخشد.

 

- خارج کردن CD و DVD از درایو نوری: چرخش دیسک‌ها می‌تواند شارژ باتری را قورت دهد!

 

 تا جای ممکن از استفاده‌ی طولانی مدت از درایو نوری اجتناب و آموزش تعمیرات laptop را داشته باشید .

 


  • mina afshar