آموزشی

با ما به روز بمانید

آموزشی

با ما به روز بمانید

پیوندهای روزانه

۱۵۰ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

چگونه چشم انداز جستجو در دهه گذشته تغییر کرده است ؟ مقاله نویس جیسون دمرز به بررسی بزرگترین تغییرات در طول ۱۰ سال گذشته پرداخته و تاثیر آن را بر بهینه سازی موتور­های جستجو (سئو) بیان کرده است.

 

کانال­های بازاریابی به سرعت تکامل یافته اند و بطور چشم گیری در موتور­های جستجو بهینه شدند. در مراحل ابتدایی بهینه سازی سایه ای از کلمات کلیدی بود و به افزایش سرعت به عقب پایان کد و هرزه نگاره وارد لینک می­شد (اسپم دهی در میزان لینک دریافتی و چگالی کلمات کلیدی مورد استفاده ) تا زمانی که رتبه بندی برای کلمات کلیدی که شما می­خواهید اغاز شود. خوشبختانه گوگل  از کسانی که شیوه تقلب های این چنینی و تقلب در الگوریتم جستجوی خود را شناسایی کرد.

 

بسیاری از تغییرات پایه و اساس گوگل در محل توسط اواسط ۲۰۰۰ بود اما چگونه الگوریتم خود را به عنوان یک نتیجه رویکرد ما در ۱۰ سال گذشته تغییر کرده است؟

۱-افزایش محتوا

 

اولین ظهور بازاریابی محتوا به عنوان بخشی از یک استراتژی بهینه سازی و سئو موفق وجود دارد . گوگل به طور پیوسته به تصویه مطالب خوب در طول سالها پرداخته است و با به روز رسانی پاندا در سال ۲۰۱۱ ضربه مرگ را به محتوای اسپم و چاشنی کلمه کلیدی پرداخته است.

 

روش های سئو

 

پس از پاندا آن را تقریبا غیر ممکن  می­دانستند که با هر تاکتیک مبتی بر محتوای غلط انداز مانند طرفدار یک مقدار بالا از محتوا از نظر کیفیت و مواد بپردازد. در عوض برندگان موتور­های جستجو که بهترین محتوای با ارزش را تولید می­کنند هستند .

 

۲- مرگ شبکه های لینک

 

گوگل تعریف خود از آنچه یک “link scheme” در واقع است ، همراه با برخی از نمونه های ارائه شده است . بسیاری از پیدا کردن دستور العمل در اینجا تا حدودی مبهم است و اما برای توضیح دادن اسان است. هر گونه تلاش به عمد تحت تاثیر قرار رتبه بندی خود را با لینک تواند به عنوان یک طرح واجد شرایط برای اسپم شدن قرار گیرد. در اواخر سال ۲۰۰۰ ، گوگل سخت کار کرده بود و با شیوه های لینک سازی مبتنی بر اسپم مبارزه می­کرد و شرکت کنندگان در چرخه شبکه لینک و تبادل را مجازات نمینمود.اما در سال ۲۰۱۲ بود که با بروزرسانی پنگوئن توانست با قدرت به این کار ادامه دهد و در حال حاضر تنها جاذبه طبیعی لینک با ارزش با پست مهمان به شما قدرت رتبه بندی جهت بالارفتن را می­دهد.

 

۳- تغییر شکل محلی

 

نسبت به سال ۲۰۰۶ ، سئو محلی امروز یک حیوان کاملا متفاوت است. ده ها تن از تکرار کوچک و تغییرات به طرح مانند چرخ فلک های محلی و غیره وجود دارد اما بزرگترین تغییر اخیر به عوامل رتبه بندی در سال ۲۰۱۴ با بروز رسانی کبوتر بود.

 

با این بروز رسانی گوگل به شدت سیگنال­های رتبه بندی وب سنتی به الگوریتم رتبه خود گنجانیده و به وب سایت های بهینه سازی شده تبدیل شده اند . گوگل همچنین دید از وب سایت های دایرکتوری با قدرت بالا در جستجوی خود را افزایش داده است.

 

به طور کلی جستجو های محلی شایع­تر ، بیشتر و در طول چند سال گذشته به لطف دستگاه های تلفن همراه تبدیل به یکی از کاربردی ترین قابلیت های گوگل شده اند.

 

۴- تعمیرات اساسی SERP

 

من نمی­توانم به شما بگویم که چگونه بسیاری از صفحات نتایج جستجو SERP ها تغییر کرده است و بسیاری از مردم می­تواند برخی از این تغییرات کوچک را قابل بحث و یا حتی روی انها حساب کنند . اما با نگاهی به ضربه روی صفحه نمایش SERP از سال ۲۰۰۶ و مقایسه آن تا به امروز مشاهده می­شود که ملاحظات شما باید چگونه مختلف باشد.

 

۵- ظهور نمودار دانش یا Knowledge Graph

 

یکی دیگر از تاثیر گذار عمده در جستجوگر­ها مدرن نمودار دانش گوگل است که اولین بار در سال ۲۰۱۲ این نمودار تلاش مستقیم کاربر را بصورت مستقیم نمایش داد . اغلب ارائه آنها را به یک جعبه از اطلاعات در مورد یک موضوع عمومی یا یک پاسخ موجب به پرس و جو می­شود و این فوق العاده است برای کاربر تا  بر نتایج جستجو مقدم باشد.

 

بر این اساس بهینه سازی برای جبران و یا اجتناب از اهداف کلید واژه عموم که در دسترس نباشد پاسخگو است و یا با استفاده سایت ها بر روی محتوای را به سایت تحویل می­دهند.

 

۶-اولویت بندی موبایل (موبایل فرندلی بودن سایت)

 

دستگاه­های تلفن همراه در محبوبیت یکه تازی کرده اند زمانی که آیفون برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ ظاهر شد و گوگل همه چیز آن را انجام داده است . بر اهمیت بهنیه سازی وب سایت برای کسانی که کاربران تلفن همراه در واقع در سال ۲۰۱۵ نمایش داده شد همراه رسمی نمایش داده شد و دسکتاپ در جستجوی گوگل پیش گرفته شد.

 

بهینه سازی برای تلفن همراه (موبایل فرندلی بودن سایت) به دلیل اصرار گوگل  به دلیل افزایش کاربران استفاده کننده از موبایل ها دامه و افزایش تعدا نفرات گوگل تبدیل شد و نه تنها مشترک است بلکه کاملا مورد نیاز این روز­ها می­باشد. به روز رسانی تلفن همراه پسندیده است که در فاز جداگانه رخ داده است تا به یک مجری اصلی این استاندارد جدید بوده است.

 

۷- مرگ نرم کلمات کلیدی

 

پاندا و پنگوئن عمل چاشنی و کلمه کلیدی را کشته اند اما بیشتر در سال ۲۰۱۳ کنجکاو املای مرگ نرم ، کلمه کلیدی بهینه سازی شده که در دسترس نباشند هستند . مرغ مگس خوار به روز رسانی است که معرفی جستجوی معنایی دارد و راه گوگل افشای قصد کاربر به جای نقشه برداری از کلمات کلیدی و عبارات فرد است.

 

امروز گوگل  برای درک معنی به جای تطبیق کلمات کلیدی تلاش می­کند، بهینه سازی کلمات کلیدی به همان شیوه کار نمی­کند. با این حال تحقیق کلمه کلیدی هنوز هم مرتبط است به عنوان آن که می­تواند راهنمای تمرکز استراتژیک خود را کمک کند و شما را با فرصت های رتبه بندی فراهم می­کند.

 

۸- به روز رسانی قدم زدم و تاثیر

 

همچنین شایان ذکر است که برای یک زمان در چند سال زیر پاندا – گوگل استرس بهینه سازی جستجو را با  آزاد به ظاهر تصادفی انجام داده است .به روز رسانی عمده برای الگوریتم جستجو، اساسا با تغییر چگونه رتبه بندی محاسبه شد . با این حال در حال حاضر که موتور جستجو یک بنیان قوی ، اهمیت و قدم زدن شده ، به روز رسانی کاهش یافته است . امروز به روز رسانی کوچکتر ، کمتر قابل توجه و بسیار کمتر در اماتیک در این صنعت است.

 

نتیجه نهایی سئو

 

سئو امروز به شما کمک خواهد کرد که به یک بازاریاب بهتر و انلاین تبدیل شوید . امیدوارم در حال حاضر شما به مدت ها قبل از تکنیک های کلاه سیاه در استراتژی خود را از بین ببرید.

 

گوگل و ما به عنوان بازاریابان در کنار آن به طور مداوم فشار دادن این عنصر اساسی در حال حاضر از زندگی ما را به جلو است بنابراین اگر شما می­خواهید به ماندن در صحنه ادامه دهید نیاز به نگرش به  ۱۰ سال آینده در به روز رسانی موتور­های جستجو خود دارید.

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

آیا شما از سوالات در بازاریابی محتوا قسمت عنوان مطالب نوشته شده استفاده می کنید ؟ محتوای شما با سوالات مختلف در ابتدا آغاز می شود ؟

 

مردم در همه زمان از موتورهای جستجو سوال میپرسند و به دنبال جواب سوال های مختلفی هستند.آنها میخواهند بدانند، کی ،کجا،چه وقت و چرا؟ آنها میخواهند در مورد موضوعات مختلف بدانند.

 

این نوع از صفحات هم مسلما رتبه خوبی پیدا میکنند،به اشتراک گذاشته می شوند و لینک هایشان جذاب است،برای مثال این دست سوالات بیشترین اشتراک و این شرکت ها تبلیغات خود را با سوال آغاز کرده اند.

 

عنوان سوالات بازاریابی

 

آگهی بخش راست گوگل (آگهی تبلیغاتی یک شرکت و سئو ): ساعت موتورهای جستجو چه معنی برای بازاریابان و کاربران دارد؟(۳K اشتراک گذاری و ۲۲۶ بار لینک شده است)

 

ماکروسافت به کدگذارهای اوتیسم نیاز دارد، آیا میتواند داوطلبان خوبی پیدا کرده و آنها را نگه دارد؟- شرکت های سریع(۴۷ k اشتراک گذاری و ۹۳ بار لینک شده است.)

 

سابقه ترامپ در فساد باور نکردنی است،پس چرا کلینتون به ظاهر مفسد به نظر میرسد؟ واشینگتن پست (۸۶۷ k به اشتراک گذاشته شده و ۱۴۴ بار لینک شده است.)

 

اما آیا سوال های تیتر میتواند در دراز مدت منجر به آسیب رساندن به دیده شدن مطالبتان گردد؟

 

جواب بله است

 

اشتباه برداشت نکنید، تیتر های سوالات در بازاریابی محتوا به خودی خود بد نیستند،سوال پرسیدن منجر به ایجاد کنجکاوی میشود و میتواند مخاطبان را به کلیک کردن ترغیب کند وحتی ممکن است در ذهن آنها سوال ایجاد کند.

 

اما زمان های مناسبی برای استفاده از سر تیترهای سوالی وجود دارد.در اینجا شش سوال مطرح میشود که شما قبل از استفاده از سر تیتر های سوالی باید به آنها جواب دهید.

 

    آیا شما خودتان به سوال پاسخ داده اید؟

 

سرتیتر های سوالی زمانی اشتباه خواهد بود که شما به جواب مناسبی در مطلبتان نرسیده باشید.بسیاری از نشریات سوال های بزرگی را مطرح میکنند، ولی هرگز پاسخ سوالاتشان را به طور رضایت مندانه ای عنوان نمیکنند.

 

چند بار مقاله ای را دیده اید که با این عنوان که تنها زمان پاسخگو خواهد بود تمام شود؟

 

اگر میخواهید که تیتر عنوانتان به صورت پرسشی باشد ، پس اول باید جواب سوال آنرا در مقاله تان آورده باشید درغیر این صورت از نقطه استفاده کنید.

 

    جواب شما از مطالب دیگری که نشر داده شده ، بهتر است؟

 

ممکن است بعضی مطالب از قبل به صورت سوال در بازاریابی محتوا پرسیده شده باشند و یا جواب داده شده باشند.قبل از اینکه مطالبتان را منتشر کنید ، در موتور جستجوگر مورد علاقه تان عنوان تان را تایپ کنید و مطالب ای که به دست می آید را مطالعه کنید.با اینکار شانس این را خواهید داشت که محتوای بهتری تهیه کنید یا پاسخ اجمالی تر و یا دقیق تری داشته باشید، همچنین میتوانید پاسخی دهید که نام تجاری تان را گسترده کند و یا مردم را به چالش بکشاند.

 

فقط به دنبال پاسخ جدیدی نباشید،چنین پاسخ های معمولی در اینترنت به اندازه کافی وجود دارد، مطمئن شوید جواب شما بهترین محتوا را در بر میگیرد.(همچنین جالب و به یاد ماندنی است.)

 

 

 

    آیا سوالتان با بله یا خیر پاسخ داده می شود؟

 

یکی از محبوب ترین سوال برای پرسیدن در صنعت ما این است ” آیا سئو مرده است؟” این مدل از پست ها معمولا بازدیدکنندگان زیادی دارد  و کمی خشم نیز ایجاد میکند. چرا؟ برای اینکه در پایان میتوان به این سوال با ۱۰۰۰ کلمه پاسخ داد ولی نمیتوان گفت نه!

 

نمونه های دیگری از تیرهای سوالی بله یا خیر زیادی در سرفصل ها وجود دارد.به بررسی این سایت بپردازید که قوانین سرتیر های بریجیت را درهم میشکند.(که میگوید هر تیتر که با یک علامت سوال تمام میشود میتواند با نه پاسخ داده شود.)

 

– آیا فیس بوک باعث انتخاب ریس جمهور منتخب ترامپ شده است؟(نه)

 

-پیام همیلتون به پنس : آیا این آزار و اذیت بود؟(نه)

 

پرسیدن سوال هایی که با بله و خیر جواب داده شود کار بی موردی است، پس چرا اینکار رانجام دهیم؟بریجیت کلایمز ادعا میکند که نشریات از این مدل عناوین استفاده میکنند چون آنها میدانند که احتمالا داستانشان احمقانه است و منابع را در اختیار ندارند و به حقایقی هم نرسیده اند ولی میخواهند که آن را نشر دهند”

 

حق با اوست.

 

پرسیدن سوال در کانتنت مارکتینگ

 

    از عنوان کردن اطلاعات دوری میکنید؟

 

اگر از عنوان کردن اطلاعات دوری میکنید تا کلیک کردن روی عنوانتان بازدیدکننده بیشتری دریافت کنید،در واقع شما در حال معامله هستید.به جای اینکه فقط از یک علامت سوال در آخر تیترتان استفاده کنید زمانتان را برای طرح یک چالش و سوال واقعی صرف کنید.

 

    آیا جواب سوال ناشناخته است؟

 

گاهی اوقات شما نظریات و ایده هایی را میخواهید با مردم در میان بگذارید که میخواهد مردم را به فکر وادارد یا بازخوردی داشته باشد.

 

مثلا :

 

محل جستجوی محلی گوگل در تلفن همراه کجاست؟

 

پنگوئن ۴.۰ : برای کسانی که با سئو کار میکنند به چه معناست؟

 

AMP گوگل برای تجارت الکترنیک به چه معناست؟

 

ممکن است در بعضی موارد راجع به چیزی بنویسید که دیده اید اما به طور صد در صد از آن اطلاع ندارید.

 

آیا گوگل از لیبل های سبز برای تبلیغات PPC استفاده میکند؟

 

آیا گوگل نتایج خودکار برای احزاب سیاسی بریتانیا را دستکاری میکند؟

 

آیا گوگل سیستم دانش روزش را به روز رسانی میکند؟

 

در این موارد سر فصل سوال ها کاملا مناسب هستند، چون سوال ها به صورت قطعی قابل پاسخ دادن نیست. مطمئن شوید که از تیترهای پرسشی تنها به عنوان یک لفظ استفاده نمیکنید. سوال باید به حدی مهم باشد که پاسخ دادن به آن در وهله اول باشد.

 

    میتوانید یک سرتیتر متقاعد کننده تر بنویسید؟

 

سرتیتر سوالی میتواند تنبل وار ترین کار برای اشاره به یک نکته باشد. باتوجه به گفته های جاناتان آلن ریس کمپانی ال اند تی ، اگر شما سوالی میپرسید ممکن است خواننده را به این فرض وا دارد که هیچ اطلاعات جدیدی وجود ندارد،پس سوال نپرسید.

 

” چیزی که هیچ خواننده ای به آن علاقه ندارد بحث بی پایانی است که نتیجه گیری در بر نخواهد داشت”

 

اگر همان عنوان سوالی خود را تبدیل به عنوانی با تاکید بر ایده اصلی کنید، احتمال اینکه توجه بیشتری را جلب کنید و مطالبتان بیشتر دیده شود، خواهد بود.چون بدین صورت شما به خواننده پیام میفرستید که میتواند متن موافق یا مخالفی مطالعه کند و یا اطلاعات جدیدی کسب کند.


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای یا مثلثی، عملکردی شبیه به درب اتوماتیک شیشه ای کشویی دارد، اما از لحاظ ظاهری، دو لنگه  درب اتوماتیک به شکل زاویه دار و مثلثی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

 این اپراتور دارای چهار سنسور یا حسگر می باشد که دوتای آن ها برای بخش داخلی (هرکدام به روی یکی از وجوه دیوار مرتبط به درب) و دوتای دیگر برای خارج ساختمان استفاده می گردد.

   

فریم و شیشه درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای

 

در تمامی درب های اتوماتیک شیشه ای از فریم آلومینیوم آنودایز (قطبیده) استفاده می گردد. این نوع از آلومینیوم پس از سپری کردن یک فرایند شیمیایی، دارای پوششی می گردد که از آن در برابر خوردگی محافظت می کند. البته می توان برای این فریم ها که همگی دارای برش «فارسی بُر» هستند، از رنگ های مختلفی استفاده نمود، اما در صورت استفاده از رنگ نقره ای، اثری از خط و خش ها نیز به روی فریم دیده نخواهد شد.

شیشه به کار رفته در ساخت درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی از نوع سکوریت (حرارت دیده) می باشد که مقاومت بالاتری دارد. به علاوه می توان به دلخواه طرح، نام و یا آرم شرکت یا موسسه را به روش سندبلاست روی این شیشه حک نمود.

   

گارانتی درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای در فروشگاه ها

 

درب اتوماتیک شیشه ای نصب شده توسط دی سی ای کالا، دارای حداقل یک سال گارانتی است. گفتنی است میزان این ضمانت برای برخی از اپراتور های درب اتوماتیک شیشه ای بیش از یک سال خواهد بود.


به علاوه می توان در پایان مدت زمان تعیین شده برای درب اتوماتیک ، با تنظیم قراردادِ سرویس و خدمات سالیانه با دی سی ای کالا، علاوه بر اطمینان از عملکرد اپراتورها، هزینه بالای تعمیر اجناس را نیز تحت پوشش قرار داد.

 

   بازدید رایگان و سفارش درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای

 

فروشگاه دی سی ای کالا با در نظر گرفتن شرایط ویژه خرید درب اتوماتیک شیشه ای و به جهت سهولت محاسبه هزینه ها، بازدید رایگان توسط مشاوران حرفه ای خود را برای شهر تهران امکان پذیر کرده است.

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

 

درب های مثلثی مناسب ورودی مکان هایی هستند که با کمبود فضا مواجه اند یا ورودی ساختمان در کنج یا زاویه قرار دارد، و یا اینکه تاکید بصری بر ورودی ساختمان اهمیت دارد.

 

 همچنین می توان از این نوع  درب اتوماتیک شیشه ای برای ساختمان هایی که معماری آن ها بر اساس زاویه های متعدد است و یا نیاز به ایجاد تنوع و زیبایی مدرن حس می شود، استفاده کرد.

 

درب شیشه ای مثلثی برای ساختمان ها، مراکز خرید، نمایشگاه های کالا و... استفاده می شود.

 

با وجودی که این درب ها فضای کمی را اشغال می کنند، اما ورودی وسیعی ایجاد می کنند.

 

 این درب ها می توانند از ورود مستقیم نور خورشید به فضای داخل، جلوگیری کنند.

 

 زاویه و جهت باز شدن درب نیز این انعطاف را دارد که بسته به نوع ساختمان و ویژگی های خاص آن به داخل یا خارج از ساختمان باشد.

 

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

   

هماهنگی درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای با سیستم های حفاظتی و نظارتی

 

درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای مانند انواع دیگر درب اتوماتیک شیشه ای قابلیت تطبیق با سیستم های حفاظتی و نظارتی مانند سیستم های کنترل تردد، سیستم های اعلام و اطفای حریق و ... را دارد.

 

 به این ترتیب این  درب اتوماتیک شیشه ای می تواند با اتوماسیون یک اداره یا شرکت نیز هماهنگ باشد و تنها با ارائه کارت به دستگاه کارت خوان و یا تشخیص اثر انگشت، ورودی باز می گردد.


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

هنگامی یکه شما نیاز به ریدایرکت ۳۰۱ یک وب سایت یا یک صفحه منحصر به فرد به مکان های دیگر را دارید تاکتیک های مختلف وجود دارد

 

هر یک از این تاکتیک ها مزایا و مشکلات خود را دارند اما اگر به درستی و بهترین عمل اجرا نشوند باعث ایجاد نگرانی می­شوند مانند  ریدایرکت ۳۰۱ به صورت نا صحیح در طراحی سایت.

 

در این راهنما ما تمرکز را بر ریدایرکت ۳۰۱ و ریدایرکت ۳۰۲ تغییر مسیر و گزینه تگ کنونیکال بحث می­کنیم و چگونگی اینکه شما بتوانید برای محتوای تکرار غلبه کنید .

 

برخی از مشاوره ها از یک مقاله قبلی در سئو که توسط برادمیلر نوشته شدا را با هدایت به روز از Moz ، گوگل و همکاران خود ما منابع شده است.

 

ریدایرکت (تغییر مسیر) چیست ؟

 

یک تغییر مسیر به سادگی عبارت از URL آنها در اصل به یک صفحه وب مختلف درخواسته شده است این کار برای هر بازدید کنندگان و موتور های جستجو استفاده میشود.

 

چرا از تغییر مسیر یا ریدایرکت استفاده می­کنیم ؟

 

با توجه گفته های بخش بلاگ سایت hubspot سه دلیل اصلی وجود دارد که ما از یک تغییر مسیر استفاده می­کنیم

 

    برای مجامع وب مشترک با یک URL برای به حداکثر رساندن قدرت دامنه

 

بنابراین اگر در نسخه های متعدد از نام دامنه خود وجود داشته باشد یک فرصت وجود دارد که بتوان یک با تغییر مسیر دائم از نسخه سایت به نسخه سایت مورد نظر انتقال داد.

 

   در طراحی سایت  نام تجاری جدید و یا تغییر نام یک وب سایت با آدرس های مختلف

 

شما با استفاده از یک تغییر مسیر دائمی نام وب سایت خود را تغییر می­دهید.

 

    برای هدایت ترافیک به وب سایت از طریق آدرس متعلق به همان سازمان

 

گاهی اوقات ممکن است ادرس ها به نام تجاری مناسبی هدایت شوند دلایل بی شماری دیگر وجود دارد که شما از تغییر مسیر ها استفاده می­کنید.

 تغییر مسیر ۳۰۱ چیست ؟

 

همانطور که قبلا ذکر شد تغییر مسیر ۳۰۱ تغییر مسیر دائمی است این را اساسا کاربران و موتوو های جستجو می گویند برای اطلاعاتی که در حال حاضر در جای دیگری ساکن است استفاده می شود .یک انتقال دائم اعتبار سایت و مسیر بازدیدکنندگان.

 

مزیای تغییر مسیر ۳۰۱

 

با تووجه به مطب نوشته شده در مقاله  guide to response codes پاسخ نوشته شده توسط Aimee Jarboe از وب سایت سئو واچ :

 

۳۰۱ پاسخ ایده آل برای اصلاح بازدیدکنندگان  که به نسخه غلط از دامنه خود امده است این کد نیز باید هنگامی استفاده شود که شما وب سایت را به روز رسانی کرده باشید.

 

از نظر سئو یک لینک از یک صفحه ۳۰۱ هدایت می­شوید باید هر گونه قدرت رتبه بندی در مقایسه با یک لینک از یک صفحه را داشته باشد.

 

یک فرض قبلا بر گزار میشود که باعث از دست دادن رتبه می شد اما این است که دیگر مورد را با عنوان MOZ در اوت ۲۰۱۶ گزارش شد و انتقال اعتبار صحیح مورد تایید قرار گرفت.

 

در ماه فوریه جان مولرازگوگل اعلام کرد هیچ رتبه برای ۳۰۱ یا ۳۰۲ تغییر مسیر از Http به httpsاز دست داده نمی شود.

 

گری از گوگل اعلام کرد که گوگل مراقبت می کند که روش تغییر مسیری که استفاده می کنید از ۳۰۱ یا ۳۰۲ و یا ۳۰۷ است .

 

گری این را هم گفت که در هر ۳۰۰ تغییر مسیر همه رتبه از دست داده نمی­شود.

چه تفاوتی بین ریدایرکت ۳۰۱ و یک برچسب متعارف (canonical tag) وجود دارد ؟

 

با پرچسب متعارف (canonical tag) تمام نسخه های یک قطعه از محتوا برای هر کسی را ببینید در دسترس هستند اما انها نمایه شده است و نه اینکه برچسب متعارف باعث افزایش رتبه شود.

 

با یک ریدایرکت ۳۰۱ صفحه اصلی دیگر وجود دارد و هر مقام لینک خواهد شد .

 

نگارش  ویژگی است که اغلب به اشتباه به عنوان جایگزین ۳۰۱ استفاده می­شود به جای ارسال نظر فیزیکی کاربر به صفحه اخیر مربوط  rel=”canonical” می­شود rel که سیگنال است و صرفا به نفع موتور­های جستجو است برای درک بهتر صفحات مرتبط وب سایت.


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

پروپوزال سئو

 

تهیه پروپوزال سئو در جهت شفاف سازی هرچه بیستر فعالیت های در سئو سایت

 

با سلام و احترام خدمت مشتریان گرامی ایران سئو سایت در جهت شفاف سازی هر چه بیشتر فعالیت های خود اقدام به انتشار پروپوزال سئو سایت می کند.

چرا باید پروپوزال سئو در سایت قرار بگیرد ؟

 

خیلی وقت ها مشتریان قبل از سفارش تماس میگیرند و در مورد نحوه سئو سایت های خود سوالاتی را مطرح میکنند و برخی هم که با بهینه سازی وب سایت آشنایی بیشتری دارند در مورد جزئیات کار می پرسند .

 

خود ما زمانی که متوجه نباشیم فعالیت اشخاص به چه صورت می باشد و شفافیت کافی نداشته باشند به آن ها اعتماد نمیکنیم در سئو هم همین موضوع بر قرار است

 

 پس مشتریان ما ممکن است فکر کنند ما از روش های کلاه سیاه یا به اصطلاح بلک هت استفاده می کنیم در صورتی که اینطوری نیست .

بسیاری از دوستان فعال در بحث سئو زمانی که از آن ها روش های استفاه شده را میخواهیم جوابی نمی دهند این نشانه خوبی برای واگذاری پروژه ای بهینه سازی به آن ها نیست.

 

برخی از اقداماتی که در فرآیند سئو انجام می شود :

 

    آنالیز کامل و گزارش کیفیت سایت قبل از اجرای پروژه

    ارائه راه کار های مختلف جهت نتیجه گیری مناسب

    تحلیل و بررسی خواسته های مدیریت سایت

    بررسی ترافیک کلمات کلیدی و ارائه بهترین کلید واژه ها مناسب با زمینه فعالیت سایت

    آنالیز و انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای تمام صفحات سایت

    تصحیح مشکلات و بررسی معماری قالب سایت

    برنامه ریزی جهت بازاریابی (مارکت پلن یا marketing plan )

    اجرای مناسب ترین تکنیک ها و استراتژی ها جهت پیشبرد بهتر سایت

    اجرای کامل سئو on page

    اجرای کامت ترین سئوی off-page

    نصب گوگل آنالیز و آنالیز کامل در طول مدت پروژه

    نصب وبمستر تولز و بررسی وضعیت کامل سایت در سئو

    اجرای پلن SMO

 

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

 

در این قسمت سایت قصد داریم تا در مورد بستر سازی و کابل کشی برای نصب دوربین مدار بسته کمی بحث کنیم.این مطلب بیشتر مناسب دوستان نصاب عزیز می باشد و خواندن آن را شدیدا توصیه می کنیم.

 

هنگامی که برای نصب دوربین مداربسته  به یک محل مراجعه می کنید اولین چیزی که نظر شما را جلب می کند چیست ؟شما برای کارشناسی نصب به این محل آمده اید و والین موردی که باید بررسی کنید محل دقیق و جانمایی دوربین مدار بسته می باشد.پس از جانمایی دوربین مدار بسته نکته بسیار مهم بعدی مسیر های کابل کشی است.این مساله خیلی مهم است که شما از چه مسیری اقدام به کابل کشی می کنید و انتخاب مسیر های بهینه همواره می تواند موجب تمیزی کار و صرفه جویی در مصرف کابل شود.

 

شاید برخی از دوستان نصاب تصور کنند که مهم ترین هدف نصب یک دوربین مدار بسته نمایش تصویر به کاربر است.اما از دید یک نصاب مهم ترین قسمت در یک پروژه دوربین مداربسته کابل کشی و بستر سازی مناسب برای نصب تجهیزات می باشد.زیرا یک کابل کشی اصولی نمایانگر میزان مهارت فرد در نصب تجهیزات می باشد.استفاده از مسیر های طولانی باعث می شود تا ضمن مصرف کابل بیشتر مسیر کابل کشی نیز طولانی تر شده و یک پروژه ساده ، مدت بیشتری به طول بینجامد.

 

در همین راستا مواردی را دیده ایم که برای کابل کشی ما بین دو طبقه از مسیر راه پله استفاده شده است و تمام مسیر راه پله کابل کشی شده و ظاهر کابل کشی نیز به هیچ عنوان مناسب نمی باشد.در صورتی که همین کابل می توانست با یک سوراخ کوچک در کف طبقه بالا از مسیر بسیار کوتاه تری عبور کند و زیبایی کار نیز حفظ شود.

 

یکی از مهم ترین اصول داکت کشی پوشاندن حفره های داکت در کنج های مسیر داکت کشی می باشد.در همین راستا همواره باید سعی کنیم تا هیچ حفره ی بازی از داکت باقی نماند و سیم هایی که در داخل داکت قرار دارند هرگز دیده نشوند.

 

مورد بعدی برای نصب دوربین مدار بسته انتخاب کابل برق مناسب است.این امر زمانی مشهود است که بخواهیم چند دوربین را توسط یک کابل برق تغذیه کنیم و محاسبه قطر مناسب کابل امری بسیار مهم در این زمینه به شمار می رود.تصور کنید برق 12 ولت 5 دوربین توسط یک سیم نازک دارای 0.25 قطر تامین شود.مشخص است که این سیم توان تامین میزان توان مصرفی برای 5 دوربین را ندارد و ضمن افت ولتاژ ممکن است خود سیم نیز گرم شده و حتی بسوزد.به همبن منظور در انتخاب قطر کابل برق دوربین مدار بسته خساست به خرج ندهید و چنانچه مسافت این کابل برق نیز بالای 40 الی 50 متر بود این ماساله را جدی تر بگیرید و طور دقیق تر محاسبه کنید.

 

مورد بعدی در زمینه بستر سازی برای نصب دوربین مدار بسته استفاده از سوکت های BNC با کیفیت می باشد.سوکت های بی کیفیت و ارزان قیمت ضمن افت سیگنال ضریب قطع شدن بالاتری دارند و ممکن است تصاویر شما پس از مدتی دچار نویز و یا قطعی شوند.

 

یکی دیگر از موارد مهم در کابل کشی و نصب دوربین مداربسته استفاده از باکس های پلاستیکی می باشد.چنانچه نمی توانید سوکت های خود دوربین و سوکت BNC کابل کواکسیال را در داخل داکت مهار کنید حتما از یک باکس پلاستیکی کوچک استفاده کنید و سوکت ها را در داخل باکس قرار دهید.

 

مواردی نیز دیده شده که پس از نصب دوربین مدار بسته دسته سیم های متصل به خود دوربین کاملا مشخص بوده و نصاب هیچ حرکتی برای مخفی کردن آنها نکرده است.

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

 

چگونه مجازات سئو سایت جهت جلوگیری از لینک های خروجی در گوگل تعیین شده است ؟

 

ما همه از مجازات لینک های غیر طبیعی (مجازات سئو سایت) در پروفایل های بک لینک ، اسپم با خبر شده ایم و تاثیر منفی آن را بر  سئو سایت میدانیم. اما مقاله نویس تونی ادوارد به بررسی لینک های خروجی از سایت شما پرداخته است.

 

بسیاری از ما از مجازات لینک های رخ داده اگاه هستیم که با کیفیت پایین مانند هرزنامه لینک شما به سایت می­باشد. اما آیا می­دانستید شما بخاطر اینکار می­توانید از گوگل خواستار تنبیه سایت باشید؟

 

بله شما مطمئنا می توانید این لینک غیر طبیعی خروجی و شبیه به آن را به مجازات لینک های ورودی بکار ببرید و آن ها را گزارش کنید.

 

به تازگی ما انجام تحقیقی برای یک مشتری جدید و ما پرچم (علامت های مرتبط به اسپم بودن یک سایت ) و مرتبط کردن اسپم آنچه را که در یک بخش خاص از سایت آنها انجام شود. مدیر محتوا که ندانسته اجازه داده به بلاگ نویسان مهمان محتوا با لینک به سایت خود منتشر کنند باعث ایجاد این کار می شود.

 

توصیه حذف کردن این لینک ها نادیده گرفته شده است و به عنوان اولویت های بالا دیده نمی شود با وجود تلاش های ما برای انتقال از این موضوع است.

 

پس از آن گوگل پنگوئن ۴  به روز رسانی در زمان واقعی منتشر شده و بزودی پس از سایت های مشتری ما برای مجازات دستی سایت های علامت گذاری اقدام می کند . در زیر عکس روی صفحه نمایش وب مستر گوگل ترسیم مجازات لینک خروجی ، کتابچه راهنمای کاربر برای سایت جزئی مسابقات هستند.

 

 

مجازات دستی سایت

 

در اینجا چند راهنمایی برای کمک به وب سایت شما در مورد مجازات لینک خروجی وجود دارد.

 

    اجتناب از لینک دادن به وب سایت های اسپم و کم کیفیت افزایش کیفیت سئو وب سایت

    به سادگی اجازه ندادن به لینک nofollow در محتوای تولید شده توسط کاربران بصورت پیشفرض

    اجازه ندهید هر گونه سمت چپ در داخل محتوای پست مهمان انجام دادند را در سایت خود منتشر شده است مگر اینکه کسی در کارکنان خود را بصورت دستی بررسی و سمت چپ تایید شده است.

    به سایت هایی که برای ارائه برخی از انواع جبران خسارت برای انجام این کار پول می دهند لینک کنید مانند کالا خدمات متقابل

    محتوای سایت خود را اموزش دهید تا با اگاهی لینک دهید مرجع منابع را گوگل بررسی می کند.

 

اگر سایت شما توسط گوگل مجازات (penalized ) چه باید کنید ؟

 

اگر شما در مورد مجازات ارتباط خروجی دریافت کردید می­بایست مراحل زیر جهت تسهیل انجام دهید

 

شناسایی لینک در سایت خود با اشاره به وب سایت های خارجی مانند Screaming Frog برای شناسایی لینک های خروجی شما می­توانید از این ابزار استفاده کنید.

 

حسابرسی لینک ها برای شناسایی انهایی که این را کار را انجام می­دهند (لینک خود را از فروشندگان لینک جدا کنید)

 

لینک های خارجی که در سایت شما موجود است مخصوصا در ساید بار و یا فوتر ها را نو فالو کنید مانند زیر :

 

<a href=”signin.php” rel=”nofollow”>sign in</a>

 

که در کد بالا signin نو فالو شده است.

 

ثبت درخواست تجدید نظر در گوگل  باعث می­شود با حذف مطالب و حذف مسائل از لینک  مجدد  در سئو سایت مورد بررسی قرار گیرد و باعث حذف مجازات سئو سایت در نظر گرفته شده شود.

 

برای دریافت خدمات لینک بیلدینگ متناسب با  آخرین الگوریتم های گوگل با ما تماس بگیرید

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

استفاده از html5 به جای فلش در مرورگر گوگل و کنار گذاشتن فلش توسط گوگل

 

از مدت ها قبل گوگل به فکر کنار گذاشتن فلش توسط گوگل بود تا اینکه این تصمیم امروز عملی شد.یکی از مهمترین علل کنار رفتن فلش برای سئو امنیت بسیار ضعیف آن عنوان شده است.

 

  با ورود مرورگر کروم ۵۵ گوگل به طور کامل با فلش خداحافظی کرد. HTML5  به صورت پیشرفت برای کروم ۵۵ استفاده می شود.گوگل تمام فایل های فلش مرور گر خود

 

را می بندد گوگل معتقد است اچ تی ام ال ۵ دارای امنیت بهتر و سرعت بیشتر در مرورگر می باشد.

 

حذف فلش پلیر از گوگل

 

نسخه اندروید کروم ۵۵ می تواند مشاهده افلاین وب و ویدیو ها را برای شما راحت کند. و با ویندوز و مک و لینوکس سازگار است.

 

به همه سئو کاران عزیز توصیه می شود از قرار دادن محتوای فلش در وب سایت خود جدا خود داری نمیدد.

 

محتوای اچ تی ام ال ۵ بسیار مناسب برای سئو و بهینه سازی وب سایت شما می باشد.


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

بهینه سازی محتوای خارج از سایت

 

شما یک وب سایت خوب بهینه سازی شده دارید. عالیه ، در حال حاضر چه ؟ یاد بگیرید اهمیت بهینه سازی خارج  از سایت (off-site optimization ) و چگونگی عملکرد آغاز با وب سایت بهینه سازی شده  را بدانید

 

در آخرین پست ، ما در باره چگونگی اندازه گیری عملکرد واقعی مطالب خود در  هر دو محل داخل  و خارج از شدن از سایت از طریق ردیابی تعاملی را بررسی کردیم. ما می­خواهیم امروز به بحث در مورد چگونگی بهبود رتبه محتوای سایت  بهینه سازی سایت خود در گوگل اشاره کنیم که توسط قرار دادن مقالات سئو در سایر وب سایت ها میسر خواهد بود.

 

وقتی که بازاریابان در مورد سئو  فکر میکنند ، افکار اولیه خود را احتمالا بر روی محتوای سایت و وب سایت خود متمرکز کنند .انها ممکن است همیشه در مورد چگونه به بهترین حضور دیجیتال خود در دنیای تجارت الکترونیک توسط بهینه سازی وب سایت فکر کنند.

 

محتوای خارج از سایت (off-site content )چیست ؟

 

بیایید با یک سوال بسیار واضح شروع کنیم . برای هر کسی که جدید به بازی می­اید و شاید آن را می داند که باید تحت نام های برند مختلفی شروع به کار کند . محتوای خارج از  سایت چیست ؟ پاسخ سریع  این است که هر یک از مطالب خود شما  که کنترل و یا به دست اورده شده اند و منتشر نشده در وب سایت های خود شما یعنی شما آن را نوشته اید اما در شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها یا سایت های دیگر منتشر شده است.

 

محتوای خارج از سایت یا همان off-site content می­تواند تعدادی از اشکال مختلف باشد . می تواند خود را مانند یک وبلاگ خارج از سایت  یا در شبکه های اجتماعی وجود داشته باشد که مدیریت آن اکانت ها را بر عهده دارید.یک نوع محتوا هم وجود دارد که شما کنترلی روی آن ندارید  مانند محتوای ایجاد شده از طریق انفولانزا که در مطبوعات از طریق وب سایت های شخص ثالث و یا مطالعات موردی مشتری در وب سایت های مشتری منتشر شده است. در نهایت ، محتوای خارج از سایت نیز می­تواند شامل محتوای شما که اغاز نشده و شما ایجاد کننده آن نیستید.

چرا باید به شما در مورد مراقبت های محتوای خارج از سایت off-site content گفت ؟

 

اولین دلیل این است که شما باید در مورد محتوای خارج از سایت که توسط مراقبت های گوگل هدف اعلام شده است مطلع باشید. گوگل از تنوع نتایج جستجو تا به عنوان محتوا از همان دامنه در صفحه اول است محتوای کپی شده ارزشی نخواهد داشت. با این ذهنیت تنها می­تواند از داشتن و یا در امد محتوای بهینه سازی در حوزه های دیگر معتبر باشد در نتیجه شانس خود را در نتایج جستجو بالا کشف و بهره مند شوید.

 

محتوای خارجی سایت off-site content نیز می­تواند به ایجاد اگاهی نام تجاری مخاطبان جدید کمک کند . هنگامی که با یک استراتژی توزیع مناسب در ذهن انجام می­شود این مخاطبان را می­توان در هم ترازی به بازار برای اهداف خود توسعه داد .

 

مطالعات متعدد بازاریابی دیجیتال به واقعیت های جدید از سفر های مشتری ۶۰ تا ۹۰ درصد آن در خارج از وب سایت نام تجاری خود را رخ می­دهد اشاره می­کنند . مصرف کنندگان با تکیه بر سایت های بررسی شبکه های اجتماعی و تاثیر گذاران به اطلاع تصمیم گیری خرید میپردازند. بنابراین شما نیاز اطمینان دارید نام تجاری خود را در سوشیال مدیا ها و نتایج جستجو مطرح کنید.

 

خارج از محتوای سایت همچنان می­توانید قدرت خود را بر روی سایت با افزایش فرکانس محتوا بهبود و در نهایت  با رسیدن به خارج از سایت محتوا می­تواند یک منبع عالی از ترافیک را به لینک معتبر ارجاع دهد.لینک معتبر همان سایت منبع شما است.

بهینه سازی محتوای خارجی سایت

 

بهینه سازی محتوای جدید وب سایت همیشه آسان نیست و شما لزوما باید کنترل کامل تعداد کاراکتر در رسانه های اجتماعی را داشته باشید. با این حال شما می­توانید به یاد داشته باشید و به جلو فکر کنید . در مورد مخاطبان بالقوه با این محتوا درگیر خواهد شد و این کار بیشترین درخواست شکل دهی به فعالیت ها بر اساس نیاز مشتریان را خواهد داشت. آن ها اگر محتوای مناسب را ببینند که هدف شما اطلاع رسانی است قطعا مشارکت بیشتری از آن ها را شاهد خواهید بود مانند اشتراک گذاری و یا گذاشتن کامنت های مختلف.

 

شما می­توانید بسیاری از تحقیقات کلمه کلیدی موجود خود را برای استراتژی بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید و آن به عنوان محتوای خارج از سایت مناسب است.همچنین شما می­توانید برای انجام برخی تحقیقات کلمه کلیدی اضافه به طور خاص برای هر کانال از قبیل هشتگهای محبوب در پست های تویتر خود استفاده کنید.

 

فعالیت در شبکه های اجتماعی

 

پست های رسانه های اجتماعی هم نشان می­دهد که در گوگل نتایج جستجو و همچنین به عنوان موتور های جستجو که برای بهینه سازی هر چه بیشتر فعالیت می کند بسیار مهم هستند. شما در حالت ایده­ آل  می­خواهید هر پست وبلاگ و یا صفحه در وب سایت خود امتحان کنید.

 

در بعضی مواقع می­شود گفت بسیساری از کاربران اجتماعی به رفتار انلاین جستجو به طور مستقیم در سیستم عامل های بومی اقتباس کردند بنابراین شما نیز میخواهید به در کنار سئو و بهینه سازی محتوای خود به سوشیال مدیال ها هم اهمیت دهید و با کلمات کلیدی مورد نظر خود منتشر شوند. به عنوان مثال یوتیوب به همان اندازه در  بیشتر موتور های جستجو اهمیت دارد که سایر  شبکه های اجتماعی مهم هستند.

 

محتوا در هر یک باید به عنوان شرح و با برچسب کلیدی و هشتک مناسب برای اطمینان از کشف انتشار یابد.

بازاریابی تاثیر گذار

 

روشن است : شما می­توانید تاثیر گذاران چه نوشته را بگویند تا بسیاری از سازمان ها را امتحان کنید . این تنها برای مشخص شدن صداقت از محتوا و قدرت واقعی پیام می ایستد و شما می­توانید تاثیر گذاران یک طرح کلی ، از  کلمات کلیدی خاص و برجسته استفاده کنید و همچنین می­توانید به تصاویر فایل های بهینه سازی  و لینک های قابل پیگیری ارائه کنید که برای ترویج و ساخت اقتدار شما کمک کند . هدف به طور طبیعی باید در حق خود رتبه بندی شود.

 

درمان تاثیر گذاران خود مانند یک فرمت از تیم بازاریابی است اکثر تاثیر گذاران بسیار حرفه ای هستند و با مارک هایی برای دریافت بیشتر محتوای خوب و زنده تلاش میکنند.

 

رد یابی محتوای خارجی سایت برای سئو

 

مطئمن باشید همه آمار های محتوای ارائه شده در خارج از سایتتان را میتوانید آنالیز کنید.این شامل هر یک از مطالب خود شما در خارج از سایت است بهتر است امار مربوط به جست جو های مطالبی که در سایت نیز منتشر کرده اید را به صورت مفصل در اختیار داشته باشید.

 

از عدم بازدید مناسب محتوای خود در وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی ناراحت نباشید در ابتدای فعالیت ها این عادی و طبیعی است .

 

هنگامی که ترکیب عملکرد محتوای خارج از سایت با صفحات فرود مربوط را از سایت خود  بررسی می­کنید سعی کنید با استفاده از محتوای خارج از سایت با صفحات فرود مربوط را از سایت خود با استفاده از معیار های مسیر به درک فرصت های بیشتر برای  بهینه سازی سایت خارج از سایت در طول انتشار بینجامد قطعا استفاده از لینک های بهینه سازی شده و عکس های کم حجم و تولیدی بسیار مناسب می باشد .

 

رد یابی مطالب و بازدید ها با استفاده از urlهای هوشمند (کوتاه شده )

 

همانطور که در پست های قبلی ما ذکر شد Url های هوشمند لینک های منحصر به فردی هستند که برا ردیابی استفاده می­شوند  می­تواند در عمق بینش به تعامل با محتوای خارج از سایت خود را با ردیابی این محتوا جستجو و با استفاده از Url ها هوشمند می­تواند رتبه بندی و بینش کامل را بدست آورد.


  • mina afshar