آموزشی

با ما به روز بمانید

آموزشی

با ما به روز بمانید

پیوندهای روزانه

۱۳۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

تعمیر هارد دیسک و بازیابی اطلاعات هارد بصورت فوق تخصصی ، برای کلیه مدلها و برندهای هارد دیسک Westrern Digital , Seagate , Maxtor , Samsung , LaCie , Hitachi , Fujitsu , Toshiba , iOmega , IBM , Buffalo .

هر مارک و مدلی که دچار مشکلات عمده و خرابی های جزئی و آموزش تعمیرات هارد باشد تفاوتی ندارد.

مهم اینست که هارد دیسک شما خراب شده است ، اطلاعات شما از بین رفته و بایستی با بهترین کیفیت خدمات ممکن تعمیر هارد انجام شود.

 ما تنها به این موضوع می اندیشیم و تمام توان خود را در تعمیر هارد و ریکاوری هارد دیسک بر اصل رضایت شما عزیزان بنا می نهیم.

هارد کلینیک فوق تخصصی تعمیر هارد دیسک لاژورد مجهز به کلیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر هارد دیسک و بازیابی اطلاعات ، آمادگی کامل خود را جهت خدمات تخصصی تعمیر هارد دیسک به شرح زیر اعلام می دارد :

 

لاژورد ، خدمات تخصصی تعمیرات هارد دیسک و بازیابی اطلاعات هارد دیسک را برای خرابی های فیزیکی یا مکانیکی هارد دیسک ، خرابی های الکترونیکی و منطقی هارد دیسک ارائه می دهد

 سه گروه عمده از مشکلاتی که برای انواع هارد دیسک ۳٫۵″ ، ۲٫۵″ و ۱٫۸″ رخ می دهد.

 ما اطلاعات از دست رفته ی شما را از انواع هارد دیسک با نکنولوژی های S-ATA , IDE , ZIF , LIF , SCSI , SAS و هارد اکسترنال با اتصالات USB , USB3.0 , IEEE1394 , Sata-Express بازیابی می کنیم.

پس با آموزش تعمیرات هارد نگران اطلاعات از دست رفته هارد دیسک اکسترنال ، اینترنال و یا سرور خود نباشید.

 

دلایل اصلی خرابی هارد دیسک و راهکارهایی که  برای تعمیرات هر کدام از آنها ارائه می کند

 

    تعمیر هارد با اختلالات منطقی یا Logical defects

    تعمیر هارد با اختلالات الکترونیکی یا Electronical defects

    تعمیر هارد با آسیب های فیزیکی یا Physical Recovery


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

در سیستم عامل خرابی هایی که در سطح هارد که به آن خرابی های فیزیکالی گفته میشود ، خرابی ها را در سطح هارد شامل میشود که هارد نه از نظر نرم افزاری بلکه از نظر سخت افزاری به مشکل خرده است

که در آموزش تعمیرات هارد این موارد قسمت فیزیکی معیوب هارد مانند هد یا اسپیندل موتور هارد دچار مشکل شده است که هارد وظیفه فیزیکی خود را نمیتواند درست انجام دهد و اطلاعات قابل رویت نیست.

 

خرابی فیزیکی هارد

 

قبلا در بعضی از موارد هد روی سطح پلتر گیر کرده و با آزاد کردن هد در سطح پلتر اگر به پلتر آسیب نزده باشد ، هارد دوباره قابل استفاده می باشد

 اما در خرابی های فیزیکالی دیگر هارد به درد تعمیر نمیخورد مگر اینکه اطلاعات مهم باشد که شروع به تعویض قطعه معیوب هارد کرده  و پس از تعویض قطعه مربوطه حال شروع به استخراج داده میکنیم.

 

خرابی های الکترونیکی

 

مهمترین قسمت الکترونیکی هارد برد آن میباشد که رابط بین هارد و سیم عامل میباشد که اگر قطعه الکترونیکی یا برد وظیفه خود را درست انجام ندهد هارد به کل یا روشن نمیشود

 یا نمیتواند قدرت تامین گردش اسپیندل موتور را تامین کند و هارد نیز در این مواقع به کل شناسایی نمیشود ؛ در این مواقع برد را باید تعمیر کرد یعنی با پیدا کردن  خرابی نسبت به تعویض آن اقدام کرده و اگر برد به کل قادر به تعمیر نبود میتوان از یک برد مشابه استفاده کرد .

 لازم به ذکر است در آموزش تعمیرات هارد که هر هارد دارای یک ROM منحصر بفرد در روی برد میباشد که اگر برد را عوض کنیم حتما باید نسبت به تعویض رام نیز اقدام کنیم و اگر خرابی ROM رخ دهد امکان شبیه سازی آن فقط در یک نمونه هارد بیشتر امکانپذیر نیست ، اما اگر خرابی بقیه قسمت های برد باشد میتوان با تعویض برد با برد مشابه هارد را قابل استفاده مجدد کرد.

 


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

هارد و تعمیر آن

 

هارددیسک قطعه ای در اندازه های مختلف که صرفا جهت نگهداری و ذخیره اطلاعات بر روی کامپیوتر ، لپتاپ و در بعضی از مئارد در دوربین های عکسبرداری و فیلمبرداری مورد بهره برداری قرار میگیرند .

 

هارد دیسک که وظیفه ی نگهداری و ذخیره اطلاعات را بر عهده دارد در اندازه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

 

هارددیسک در ابعاد مختلف:

 

هارد ۱ اینچ

 

هارد ۱٫۸ اینچ

 

هارد ۲٫۵ اینچ

 

هارد ۳٫۵ اینچ

 

 

در این مقاله قصد داریم مروری مختصر داشته باشیم در مورد انواع خرابی هارددیسک و روش های تعمیر هارددیسک و انواع ایراداتی که ممکن است برای هارددیسک و آموزش تعمیرات هارد رخ دهد .

 

ایرادات منطقی هارد Logical Failure

 

در اینگونه موارد هارددیسک بخوبی کار میکند و هیچ نشانه آشکاری از خرابی وجود ندارد اما اطلاعات و داده شما روی سطح هارددیسک قابل دسترسی نیست یا ممکن است در کامپیوتر با پیغام فرمت دیسک مواجه شوید

 

در بعضی از موارد نیز هعارد بصورت Unallocated مشاهده میشود ، در این موارد برای تعمیر هاردهای فوق نیاز می باشد اگر اطلاعات روی هارد مهم نمیباشد هارد را فرمت کرده و مجددا پارتیشن بندی هارد کرد

 

اما اگر اطلاعات روی هارد مهم باشد به هیچ عنوان هارد را فرمت نکرده چون این نوع فرمت اطلاعات شما را برای همیشه از بین میبرد .

 

در بعضی از موارد نیز هارد شما دچار افت ظرفیت شده است و ظرفیت واقعی خود را نمایش نمیدهد یا یک یا چند پارتیشن شما RAW شده است

که در این موارد لازم است هارد از نظر Firmware یا از نظر ساختاری اصلاح شود و پس از اصلاح Firmware هارد قابل استفاده مجدد میباشد

 

هر هارد نیز شامل یک دیفکت لیست یا همان لیست خرابی میباشد که یک دیفکت لیست ابتدایی یا P-list یعنی زمان ساخته شدن هارد در شرکت سازنده این P-list پر شده و یک لیست خرابی شامل G-list که زمانی که هارد به سیستم متصل می باشد خرابی هایی که در حین کارکرد هارد دچار آنها شده است را در این لیست خرابی قرار میدهد  .

 پر شدن لیست خرابی G-list عامل خرابی های لاجیکالی هارد و آموزش تعمیرات هارد نیز میشود.


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰


 

سلام به شما حاجی محمدی هستم و امروز تصمیم دارم 3 حرکت خیلی خوب را برای شما تشریح کنم . فکر کنم خسته شده باشید هر روز صحبت از موفقیت در حسابداری می شود و همچنان مشکلات کاری به جای کم شدم ازدیاد پیدا می کند . شاید هم تا عنوان این مطلب را مشاهده کردید پیش خودتان گفتید معنی و مفهوم 3 حرکت روزانه ، مطالعه ، حرکت جدید و یا بروز رسانی بانک اطلاعاتی باشد. در این پست به نکاتی اشاره میکنم که هنوز کمتر حسابداری برای رسیدن به موفقیت در حسابداری در دوره حسابداری ویژه بازارکار از آن استفاده میکند.

 

هر روز گزارش وجوه از دست رفته تهیه کنید

 

پیشنهاد می کنم یه سررسید و یا یک دفترچه کوچک همراه خود داشته باشید و در پایان ساعت کار در داخل آن گزارشی از کارهای انجام شده بنویسید .

بعد از مدت کوتاهی به این نتیجه می رسید که حتی در روزی که تصور میکردید پر کار هستید ، کمترین کار را انجام می دادید .مصداق این موضوع هم تهیه گزارش وجوه نقد به صورت روزانه است. اگر این صورت مالی به صورت روزانه تهیه شود به راحتی بعد از مدت کوتاهی متوجه می شوید چرا میزان سود با میزان وجوه نقد تفاوت پیدا می کند .نوشتن گزارش می توانداز دست دادن فرصت های پولی را برای شما زنده نگه دارد .

 حالا شما باورتان می شود که چه پول هایی را از دست داده اید .اگر بخواهیم در این خصوص کلان تر صحبت بکنیم می توانم کارمند بانک را مثال بزنم . فرض کنید یک کارشناس در حال حاضر استخدام یکی از بانکها شده و من هم از همین جا به او تبریک عرض می کنم ولی به نظر شما آیا موفقیت حسابداری رقم خورده یا موفقیت در استخدام شدن؟برخی از کاربران انتقاد میکنند به این جمله و بلا فاصله گارد میگیرتد .

من منتظر ایمیل ها خواهم بود . باز هم برداشت اشتباه؟ خدای من چه کنم؟ یکی از جملات انتقادی این است که شما فقط میگویید کارمند نباشید و حالا تو این وضعید بد ما یک کار خوب پیدا کردیم ، شما دائما" می خواهید افراد را منصرف کنید .

خیر این جمله اشتباه است یا من منظورم را درست انتقال ندادم و یا شما هنوز اشتباه فکر می کنید. حرف من عدم درجا زدن است به همراه کمی فکر و تمرکز . خواهش من این است که حداقل به مدت یک هفته هر روز این گزارش را تهیه کنید.

باور کنید من هم با انجام این کار تازه متوجه شدم چقدر پتانسیل دارم و چرا هنوز فقط یهک مدیر مالی هستم . همیشه در کلیپ ها و کلاس ها این مثال را می زنم روزی که خواستم از مدیریت مالی یکی از بزرگترین پروژه های ملی کشور یعنی احداث بزرگراه همت – کرج انصراف دهم تازه همه چیز خوب شده بود . ولی من اسمش را موفقیت در حسابداری نمی گذاشتم.

 اسمش موفقیت در مدیریت مالی بود صرفا". وقتی گزارش کارم را بررسی کردم تازه متوجه شدم 40 درصد کار تخصصی حسابداری انجام می دهم و بقیه اش وجوه از دست رفته ای که می توانم تمرکز کنم .

 

تمرین تصمیم گیری قاطعانه حتی اشتباه

 

باز هم شاید شما این حرکت راروزانه چندین بار انجام دهید ولی کاملا" اشتباه ، می خواهید تصمیم بگیرید مثلا" امروز سینما بروید، دودل میشوید برم یا نرم . تکرار این حرکت می تواند قدرت تصمیم گیری شمار ار پایین بیاورد .

 یکی از دلایل تقویت این حرکت اشتباه توجه بیش از حد به حرفهای تجربه نشده است .نباید ویترین ذهن خود را بروی هر کسی باز کنید و اجازه دهید هر حرف و سخنی شما را تحت تاثیر قرار دهد .

البته این خوب است که نظرات و انتقادات را به خوبی گوش کنید و معایب و نقاط ضعف خود را شناسایی کنید ولی نباید افراط داشته باشید و بگزارید رقیبان و حسودان درباره شما اظهار نظر بی مورد کنند و فقط حرفهای ناامید کننده به شما دیکته کنند. حداقل کار ممکن برای بالا بردن این ویژگی ، مطالعه یک کتاب خوب در زمینه موفقیت است.

بیشترین کار ممکن هم این است که افراد فقط باور کنند که می توانند. وقتی این فعل در ذهن شما نقش ببندد هر کاری که مورد نظرتان است پیاده سازی می کنید . برنامه ریزی در دستور کار شما قرار میگیرد و برای دفاع کردن از ادعای خود لحظه ای هم کوتاهی نمی کنید .

چند نمونه جمله از افراد بدون اعتماد به نفس و بالعکس، افراد دارای اعتماد به نفس ضعیف : بعید میدونم با سابقه و تجربه کم بتونم جائی استخدام بشم!

در عوض افراد با اعتماد به نفس بالا: باید برروی اعتبار و کسب تجربه خود زمان بزارم و با چند تن از دوستانم که تجربه خوبی در حسابداری دارند مذاکره کنم. بهترین کار در حال حاظر شرکت در دوره های آمادگی معتبر و ارزان مانند فنی و حرفه ای است .

 

حسابداری ورزشکار باشید

 

شاید به نظر شما این حرف خنده دار باشد ولی مطمئن باشید تحرک نه ورزش حرفه ای و شدید قدرت فکری شما را بیشتر می کند .شما باید هر روز ساده ترین مدل یعنی پیاده روی را در برنامه کار خود قرار دهید . کم تحرکی اشتباه دیگری است که باز هم تعداد زیادی از حسابداران مرتکب می شوند و مانع موفقیت در حسابداری می شود ، منظور اصلی از این اشتباه ، خستگی زود رس حسابداران  و دوره حسابداری ویژه بازارکار می باشد .

حالا این خستگی و کسل شدن ممکن است در حین جستجوی بازاریابی کار ، در بطن اجرای کار و یا مرحله خیلی بالاتر گریبان گیر افراد حسابدار شود . داشتن انگیزه و علاقه وافر، از اصلی ترین سلاح ها برای مبارزه با این بخش می باشد .

 البته عدم جستجوی بی مورد هم می تواند از عوامل مهم دامن زدن به این خستگی ها باشد. به عنوان مثال اینکه فقط مجلات ، روزنامه ها هم می توانند برای فرد جویای کار ، کانال ایجاد کنند ، این در صورتی است که دوستان ، همکاران ، اساتید ، سایت های تخصصی و خبری ، می توانند زمینه ساز ایجاد آگهی بیشتر در این زمینه باشند .

 

رسیدن به موفقیت با کم تحرکی و بی برنامه بودن به خیال واهی تبدیل می شود .

 

نویسنده : میثم حاجی محمدی


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

خیلی از مردم به دنبال کار دفتری پولساز و البته با کلاس هستند، یکی از این کار ها و شغل ها ، شغل حسابداری هست.

برای اینکه حسابدار شوید دو راه وجود داره یا اینکه در دوره های آموزش حسابداری بصورت حضوری ثبت نام و در کلاس ها شرکت کنید و یا اینکه از پکیج آموزش سریع حسابداری و دوره حسابداری ویژه بازارکار استفاده کنید.

 

در پکیج های آموزشی یاد میگیرید:

۱- حسابداری مقدماتی

۲- آموزش حسابداری پیمانکاری

۳- آموزش نرم افزار حاسب ملی

۴- نحوه تعریف کدینگ استاندارد حسابداری

۵- الگوی نرم افزار ورود و خروج کارکنان

۶- کارگاه آموزش ویژه مهارت های مالیاتی

۷- نحوه تهیه و ارسال صورت معاملات فصلی

۸- نحوه تهیه و ارسال مالیات بر ارزش افزوده

۹- نحوه تهیه و ارسال فایل های مالیات بر حقوق کارگران

۱۰- نحوه تهیه و ارسال لیست بیمه در سامانه تامین اجتماعی

۱۱- آموزش استانداردهای حسابداری

۱۲- نحوه تهیه گزارش نقدینگی

۱۳- پروژه بسیار مفید صورت های مالی و دوره حسابداری ویژه بازارکار

۱۴- الگوی نحوه محاسبه بهای تمام شده و میزان سود هر واحد و سود مورد انتظار

۱۵- چک لیست افشای حسابرسی

۱۶- تعاریف گمرکی و فرم های مربوطه

۱۷- قوانین مالیاتی


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

پلتر در هارد

 

وسط یک اسپیندل موتور کمک میکند به چرخیدن پلتر و روی این اسپیندل موتور به وسیله ی یک سری بوش و پیج ها چندین صفحه یا دیسک قرار دارد که این صفحات یا دیسک ها را پلتر می گوییم

 که جنس آنها از شیشه یا آلومینیوم که حالت صیقلی دارد که روی ان یکسری مواد خاص و روی آن چندین لایه دیگر داریم و دست آخر یک لایه محافظ و یک لایه لغزنده داریم که سطح پلتر را تشکیل می دهد .

 در قدیم بر روی آن اکسید آهن بود ولی با تکنولوژی ا آلیاژ هایی با دارا بودن ذررات قابل باردار شدن کوچکتر و آموزش تعمیرات هارد استفاده می شود .

 

ساختار پلتر

 

کانون بازیابی اطلاعات با بهره گیری از بروز ترین ابزار ریکاری در دنیا از جمله PC3000 و MRTPRO و تنها نماینده انحصاری دستگاه MRTPRO جهت آموزش و ریکاوری هارد توانایی حل بالغ بر ۹۰% هاردهای معیوب در بازار را دارا می باشد.

 

تعمیر انواع هارد با انواع خرابی که کانون بازیابی اطلاعات توانایی حل آنها را دارا میباشد

 

 

۱- تعمیر هارد دیسکی که شناسایی نمیشود

 

۲- تعمیر هارد ضربه خورده

 

۳- تعمیر هارد با خرابی RAID از جمله رید (۰ , ۱ , ۰+۱ , ۵ , … )

 

۴- تعمیر هارد با وجود بدسکتور

 

۵- تعمیر هارد با پیغام فرمت دیسک

 

۶- تعمیر هارد در پاک شدن پوشه یا فایل خاص

 

۷- عدم شناسایی صحیح یا عدم نمایش ظرفیت درست

 

۸- تعمیر هارد Fdisk شده و آموزش تعمیرات هارد

 

۹- تعمیر هارد با صدای اضافه

 

۱۰- تعمیر هارد با برد سوخته

 

۱۱- تعمیر هارد با تخریب ویروس

 

۱۲- تعمیر هارد با تخریب ویروس های گروگانگیر


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

 

این دوره حسابداری ویژه بازارکار جهت توانمندسازی علاقمندان جهت انجام کلیه کارهای اجرایی مورد نیاز در بازار و تهیه و تنظیم صورتهای مالی و تمدید دفاتر طراحی شده است.

 

سرفصلها:

 

- مفاهیم و تئوریهای حسابداری

- صورتهای مالی و ثبتهای روزنامه کل

- تراز آزمایشی و سود و زیان

- پیش پرداختها و پیش دریافتها

- ثبت و تمدید دفاتر قانونی

- نوشتن تراز و صورتهای مالی

- حسابداری شرکتهای تجاری و شرکتهای تولیدی

- گزارش موجودی کالا

- بستن حسابهای پایان سال

- اظهارنامه و بیمه و...

 

 توجیه اقتصادی این دوره :

 

        ویژگی‌ها:

         تعاملی، دانش محور، خدماتی و استدلالی می‌باشد و همچنین نیاز به سرمایه اولیه ندارد.

        در این  دوره حسابداری ویژه بازارکار هنرجو با نحوه عملیات حسابداری یک شرکت فرضی آشنا شده به صورتی که هم ثبت در دفاتر قانونی را فرا می‌گیرد و هم با نحوه تهیه صورت‌های مالی و بستن حساب‌ها آشنا می‌شود.

 

        مزیت این دوره  نسبت به  رشته‌های مشابه دانشگاهی:

        این رشته برخلاف دروس دانشگاهی مشابه آن بسیار فشرده‌تر و کاربردی‌تر می‌باشد زیرا حل تمرین زیادی انجام می‌شود و هنرجو با اطلاعات یک شرکت فرضی رویدادهای حسابداری را انجام می‌دهد. به نوعی می‌توان گفت که کارآموز با مباحث کاری بیشتری آشنا شده و همچنین به نرم افزارهای حسابداری مسلط می‌شود.

 

        توانایی‌های کسب شده پس از پایان دوره:

        تحریر دفتر روزنامه کل، تهیه گزارشات سود و زیان، صورت تغییرات سرمایه، ترازنامه یا بیلان، تهیه صورت مغایرت بانکی، محاسبات حقوق و دستمزد، اظهارنامه مالیاتی و ...

 

        تخمین درآمد حاصله:

        پس از گذراندان این دوره با توجه به مهارت‌های کسب شده، هنرجو می‌تواند درآمد نسبتا خوبی را داشته باشد برای مثال اگر به عنوان مدیر مالی در یک شرکت مشغول به کار شود ماهیانه حداقل 2 میلیون تومان درآمد دارد.

 

        مهارت های لازم:

        توانایی حل مسئله و تجزیه و تحلیل رویدادهای مالی، طبقه بندی و خلاصه کردن رویدادهای مالی در قالب گزارش‌ها.

 

     آینده شغلی:

 

    چون علم حسابداری در همه رشته‌ها و گروه‌های شغلی مورد توجه می‌باشد به همین خاطر شناخت این رشته شرایط را برای ورود به بازار کار آسان


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

 

« دوره آموزش حسابداری و نرم افزار هلو بصورت مجازی »

 

باتوجه به استفاده اکثر قریب به اتفاق شرکتها از نرم افزار هلو، لازم است یک حسابدار علاوه بر دانش حسابداری و دوره حسابداری ویژه بازارکار ، معلومات استفاده از نرم افزارحسابداری را نیز داشته باشد.

می دانید که در بازار کار باید ضمن آشنایی با انواع حسابداری، تجربه کافی و تکنیکهای کاربردی را هم به دست آوردید

 خودآموز حسابداری نیاز شامل فیلمها، جزوات، تستهای ارزیابی و آموزش نرم افزار حسابداری هلو می باشد که شما می توانید از طریق آن دانش خود را تبدیل به حرفه نموده و از آن به خوبی استفاده نمایید.

 

 این بسته های آموزشی به گونه ای طراحی شده که مدرسین آن علاوه بر تدریس مفاهیم، تجربه چندین ساله خود را نیز در اختیار شما قرار می دهند.

 

بسته حسابداری: آموزش اطلاعات پایه و مقدماتی، صندوق و تنخواه گردان، بانک و رفع مغایرت بانکی، حسابهای دریافتنی و حسابهای پرداختنی،

اسناد دریافتنی و اسناد در جریان وصول، اسناد پرداختنی، هزینه ها، درآمد ها، خرید و برگشت از خرید و روش ادواری، فروش و برگشت از فروش، موجودی کالا و روش دائمی،

پیش پرداخت و پیش دریافت، دارائیهای ثابت، سپرده ها، سرمایه و جاری شرکاء.

 

 بسته مدیریتی: آموزش حقوق و دستمزد، کالای در راه، پروژه، تسهیلات و اعتبارات، استهلاک انباشته دارائیها، ذخایر، اندوخته ها، بستن حسابها و تهیه گزارشات مالی، بهای تمام شده،

 حسابهای انتظامی، ساختار اصلی نرم افزار یا کدینگ، تحریر دفاتر قانونی، تنظیم اظهار نامه مالیاتی و تنظیم اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده در دوره حسابداری ویژه بازارکار که بصورت کلاس غیر حضوری می باشد.

 

حدود 235 صفحه جزوات قابل پرینت: معمولاً در هر دوره آموزشی کارآموزان جهت یادگیری بیشتر مطالب گفته شده توسط اساتید، آن مطالب را بصورت یادداشت یا جزوه تحریر می نمایند

 در این روش آموزش برای جلوگیری از تحریر مطالب و بالا بردن میزان دقت کارآموزان، این مطالب در نرم افزار بصورت فایلی جداگانه تحت عنوان جزوه آموزشی طراحی شده که شما می توانید به راحتی از آن چاپ و استفاده نمائید.

 

نسخه آموزشی نرم افزار حسابداری هلو( قابل ارتقا به نسخه اصلی ): به همراه کتابچه آموزشی نرم افزار هلو، فیلم و جزوات آموزشی نرم افزار هلو بصورت کامل می باشد

که با توجه به استفاده اکثر شرکت ها در امور حسابداری از نرم افزار هلو لازم است یک حسابدار علاوه بر دانش حسابداری، معلومات استفاده از نرم افزار را نیز داشته باشد


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰

تعمیر هارد

 

۱- انواع هارد دیسک اینترنال واکسترنال (معیوب سوخته)

 

۲- تعمیرهارد با انواع برند و ظرفیت های مختلف و آموزش تعمیرات هارد

 

Segate – samsung – maxtor – western digital – Toshiba – fujistu – quantom – hitachi – IBM

 

۳-تعمیرهارد و بازیابی اطلاعات انواع حافظه های ssd  

 

Intel`indilinx`jmicron

marrel`ocz`samsung`seagate

۴- تعمیر و بازیابی اطلاعات انواع فلش مموری ÷کارت های حافظه داخلی

 

۵-تعمیر هارد وبازیابی اطلاعات انواع هارد SCSI , SAS , NAS و انواع مختلف رید (۰ , ۱ , ۰+۱ ,۵ و …)

 

۶- تعمیر هارد با انواع فایل سیستم

 

NTFS , FAT 16 , FAT32 , Linux , MAC

 

تعمیر هارد با PCB یا برد خراب

 

برای آموزش تعمیرات هارد  برد خراب لازم است بدانیم که برد هارد صرفا یک رابط است بین مدیا با سایر دستگاه ها که مدیا وظیفه ذخیره اطلاعات را بر عهده دارد

اما بدین معنا نیست که برد کم اهمیت است چرا که در حال حاضر برد هد هارد منحصر بفرد همان هارد می باشد

یعنی اگر برد به مشکلی بر بخورد نمیتوان کاری کرد به غیر از آنکه همانند سازی با یک برد که از دسته ی دیگری هستند که می توان بر اساس مدل و خانواده ای که دارند مشابه آن را یافته و روی مدیای خود کار بگذاریم


  • mina afshar
  • ۰
  • ۰


 

حسابداری مالی خدماتی

 

تعاریف و مفاهیم حسابداری

انواع گزارشهای مالی در دوره حسابداری ویژه بازارکار

حسابداری واحدهای خدماتی

چگونگی ثبت وقایغ مالی

حسابداری: وجوه نقد و بانک حسابها و اسناد دریافتنی استهلاک دارایی های ثابت

تهیه صورتهای مالی نهایی

اثرات وقایغ مالی بر روی فرمول ترازنامه و تعریف انواع حسابها و ماهیت آنها

 

 

حسابداری مالی بازرگانی

 

خرید و فروش کالا و ثبت آن در دفاتر

تهیه صورتهای مانی

آشنایی با استهلاک ها

حسابداری موجودی در دوره حسابداری ویژه بازارکار

حسابداری حسابهای دریافتنی و مطالبات مشکوک الوصول

حسابداری اسناد دریافتنی

 

حسابداری مکانیزه

 

مروری بر مفاىیم اولیه حسابداری

تعریف کدینگ حسابداری

آموزش مراحل دفتر داری

نحوه تهیه گزارشات مالی

آموزش بستن حسابهای دایمی و صدور سند افتتاحیه سالهای بعد

 

چرخه کامل حسابداری شرکت های بازرگانی

 

طراحی کدینگ و ساختار حسابها

آنالیز پرسه خرید

آنالیز پروسه فروش

آنالیز پروسه خزانه داری

آنالیز پروسه هزینه و درآمد

آنالیز هزینه انبار

آنالیز پروسه حقوق و دستمزد

مالیات بر ارزش افزوده

مدیریت اسناد

اصلاح حسابها و بستن آن

صورتهای مالی

انجام پروژه حسابداری عملی


  • mina afshar