آموزشی

با ما به روز بمانید

آموزشی

با ما به روز بمانید

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

 

بهینه سازی محتوای خارج از سایت

 

شما یک وب سایت خوب بهینه سازی شده دارید. عالیه ، در حال حاضر چه ؟ یاد بگیرید اهمیت بهینه سازی خارج  از سایت (off-site optimization ) و چگونگی عملکرد آغاز با وب سایت بهینه سازی شده  را بدانید

 

در آخرین پست ، ما در باره چگونگی اندازه گیری عملکرد واقعی مطالب خود در  هر دو محل داخل  و خارج از شدن از سایت از طریق ردیابی تعاملی را بررسی کردیم. ما می­خواهیم امروز به بحث در مورد چگونگی بهبود رتبه محتوای سایت  بهینه سازی سایت خود در گوگل اشاره کنیم که توسط قرار دادن مقالات سئو در سایر وب سایت ها میسر خواهد بود.

 

وقتی که بازاریابان در مورد سئو  فکر میکنند ، افکار اولیه خود را احتمالا بر روی محتوای سایت و وب سایت خود متمرکز کنند .انها ممکن است همیشه در مورد چگونه به بهترین حضور دیجیتال خود در دنیای تجارت الکترونیک توسط بهینه سازی وب سایت فکر کنند.

 

محتوای خارج از سایت (off-site content )چیست ؟

 

بیایید با یک سوال بسیار واضح شروع کنیم . برای هر کسی که جدید به بازی می­اید و شاید آن را می داند که باید تحت نام های برند مختلفی شروع به کار کند . محتوای خارج از  سایت چیست ؟ پاسخ سریع  این است که هر یک از مطالب خود شما  که کنترل و یا به دست اورده شده اند و منتشر نشده در وب سایت های خود شما یعنی شما آن را نوشته اید اما در شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها یا سایت های دیگر منتشر شده است.

 

محتوای خارج از سایت یا همان off-site content می­تواند تعدادی از اشکال مختلف باشد . می تواند خود را مانند یک وبلاگ خارج از سایت  یا در شبکه های اجتماعی وجود داشته باشد که مدیریت آن اکانت ها را بر عهده دارید.یک نوع محتوا هم وجود دارد که شما کنترلی روی آن ندارید  مانند محتوای ایجاد شده از طریق انفولانزا که در مطبوعات از طریق وب سایت های شخص ثالث و یا مطالعات موردی مشتری در وب سایت های مشتری منتشر شده است. در نهایت ، محتوای خارج از سایت نیز می­تواند شامل محتوای شما که اغاز نشده و شما ایجاد کننده آن نیستید.

چرا باید به شما در مورد مراقبت های محتوای خارج از سایت off-site content گفت ؟

 

اولین دلیل این است که شما باید در مورد محتوای خارج از سایت که توسط مراقبت های گوگل هدف اعلام شده است مطلع باشید. گوگل از تنوع نتایج جستجو تا به عنوان محتوا از همان دامنه در صفحه اول است محتوای کپی شده ارزشی نخواهد داشت. با این ذهنیت تنها می­تواند از داشتن و یا در امد محتوای بهینه سازی در حوزه های دیگر معتبر باشد در نتیجه شانس خود را در نتایج جستجو بالا کشف و بهره مند شوید.

 

محتوای خارجی سایت off-site content نیز می­تواند به ایجاد اگاهی نام تجاری مخاطبان جدید کمک کند . هنگامی که با یک استراتژی توزیع مناسب در ذهن انجام می­شود این مخاطبان را می­توان در هم ترازی به بازار برای اهداف خود توسعه داد .

 

مطالعات متعدد بازاریابی دیجیتال به واقعیت های جدید از سفر های مشتری ۶۰ تا ۹۰ درصد آن در خارج از وب سایت نام تجاری خود را رخ می­دهد اشاره می­کنند . مصرف کنندگان با تکیه بر سایت های بررسی شبکه های اجتماعی و تاثیر گذاران به اطلاع تصمیم گیری خرید میپردازند. بنابراین شما نیاز اطمینان دارید نام تجاری خود را در سوشیال مدیا ها و نتایج جستجو مطرح کنید.

 

خارج از محتوای سایت همچنان می­توانید قدرت خود را بر روی سایت با افزایش فرکانس محتوا بهبود و در نهایت  با رسیدن به خارج از سایت محتوا می­تواند یک منبع عالی از ترافیک را به لینک معتبر ارجاع دهد.لینک معتبر همان سایت منبع شما است.

بهینه سازی محتوای خارجی سایت

 

بهینه سازی محتوای جدید وب سایت همیشه آسان نیست و شما لزوما باید کنترل کامل تعداد کاراکتر در رسانه های اجتماعی را داشته باشید. با این حال شما می­توانید به یاد داشته باشید و به جلو فکر کنید . در مورد مخاطبان بالقوه با این محتوا درگیر خواهد شد و این کار بیشترین درخواست شکل دهی به فعالیت ها بر اساس نیاز مشتریان را خواهد داشت. آن ها اگر محتوای مناسب را ببینند که هدف شما اطلاع رسانی است قطعا مشارکت بیشتری از آن ها را شاهد خواهید بود مانند اشتراک گذاری و یا گذاشتن کامنت های مختلف.

 

شما می­توانید بسیاری از تحقیقات کلمه کلیدی موجود خود را برای استراتژی بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید و آن به عنوان محتوای خارج از سایت مناسب است.همچنین شما می­توانید برای انجام برخی تحقیقات کلمه کلیدی اضافه به طور خاص برای هر کانال از قبیل هشتگهای محبوب در پست های تویتر خود استفاده کنید.

 

فعالیت در شبکه های اجتماعی

 

پست های رسانه های اجتماعی هم نشان می­دهد که در گوگل نتایج جستجو و همچنین به عنوان موتور های جستجو که برای بهینه سازی هر چه بیشتر فعالیت می کند بسیار مهم هستند. شما در حالت ایده­ آل  می­خواهید هر پست وبلاگ و یا صفحه در وب سایت خود امتحان کنید.

 

در بعضی مواقع می­شود گفت بسیساری از کاربران اجتماعی به رفتار انلاین جستجو به طور مستقیم در سیستم عامل های بومی اقتباس کردند بنابراین شما نیز میخواهید به در کنار سئو و بهینه سازی محتوای خود به سوشیال مدیال ها هم اهمیت دهید و با کلمات کلیدی مورد نظر خود منتشر شوند. به عنوان مثال یوتیوب به همان اندازه در  بیشتر موتور های جستجو اهمیت دارد که سایر  شبکه های اجتماعی مهم هستند.

 

محتوا در هر یک باید به عنوان شرح و با برچسب کلیدی و هشتک مناسب برای اطمینان از کشف انتشار یابد.

بازاریابی تاثیر گذار

 

روشن است : شما می­توانید تاثیر گذاران چه نوشته را بگویند تا بسیاری از سازمان ها را امتحان کنید . این تنها برای مشخص شدن صداقت از محتوا و قدرت واقعی پیام می ایستد و شما می­توانید تاثیر گذاران یک طرح کلی ، از  کلمات کلیدی خاص و برجسته استفاده کنید و همچنین می­توانید به تصاویر فایل های بهینه سازی  و لینک های قابل پیگیری ارائه کنید که برای ترویج و ساخت اقتدار شما کمک کند . هدف به طور طبیعی باید در حق خود رتبه بندی شود.

 

درمان تاثیر گذاران خود مانند یک فرمت از تیم بازاریابی است اکثر تاثیر گذاران بسیار حرفه ای هستند و با مارک هایی برای دریافت بیشتر محتوای خوب و زنده تلاش میکنند.

 

رد یابی محتوای خارجی سایت برای سئو

 

مطئمن باشید همه آمار های محتوای ارائه شده در خارج از سایتتان را میتوانید آنالیز کنید.این شامل هر یک از مطالب خود شما در خارج از سایت است بهتر است امار مربوط به جست جو های مطالبی که در سایت نیز منتشر کرده اید را به صورت مفصل در اختیار داشته باشید.

 

از عدم بازدید مناسب محتوای خود در وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی ناراحت نباشید در ابتدای فعالیت ها این عادی و طبیعی است .

 

هنگامی که ترکیب عملکرد محتوای خارج از سایت با صفحات فرود مربوط را از سایت خود  بررسی می­کنید سعی کنید با استفاده از محتوای خارج از سایت با صفحات فرود مربوط را از سایت خود با استفاده از معیار های مسیر به درک فرصت های بیشتر برای  بهینه سازی سایت خارج از سایت در طول انتشار بینجامد قطعا استفاده از لینک های بهینه سازی شده و عکس های کم حجم و تولیدی بسیار مناسب می باشد .

 

رد یابی مطالب و بازدید ها با استفاده از urlهای هوشمند (کوتاه شده )

 

همانطور که در پست های قبلی ما ذکر شد Url های هوشمند لینک های منحصر به فردی هستند که برا ردیابی استفاده می­شوند  می­تواند در عمق بینش به تعامل با محتوای خارج از سایت خود را با ردیابی این محتوا جستجو و با استفاده از Url ها هوشمند می­تواند رتبه بندی و بینش کامل را بدست آورد.


  • ۹۵/۰۹/۳۰
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی