آموزشی

با ما به روز بمانید

آموزشی

با ما به روز بمانید

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

 

با دوربین مداربسته یک محیط کاملا ایمن و آرام برای خود ایجاد کنید.

 

درصورتیکه  قصد داشته باشید اطمینان خاطر از محلی که درآن حضور ندارید داشته باشید دوربین مداربسته به شما کمک می کند با نظارت مستقیم بر محل مورد نظر جنبه های  حفاظتی و پشتیبانی را برای خود فراهم آورید.

 

کاربرد دوربین مداربسته را در همه جا می توانید ببینید.می توانید به کمک دوربین مداربسته  نظم خاصی را در محیط ایجاد کنید و یک حس امنیت را به محیطی که در آن حضور ندارید القا نمایید.

 

حتی از دوربین مداربسته در مناطق پر خطر نیز می توانید استفاده نمایید.و بدین وسیله  از وقوع یک حادثه  پیشگیری کنید.

 

 

تامین امنیت

 

تامین امنیت از مهمترین مسائل روز است که  افراد بسیاری به آن اهمیت می دهند. لازم است بدانید که سرقت های بیشماری از طریق همین دسترسی به اطلاعات امنیتی می باشد. که به راحتی با دستیابی به اطلاعات محرمانه از اطلاعات شخصی برداشت می شود.حال شما می توانید با رعایت نکات امنیتی ازیک سیستم حفاظت اطلاعاتی برخوردار شوید.

 

در هنگام نصب دوربین مداربسته یک رمز اختصاصی و منحصر به فرد برای خود انتخاب کنید که  فقط خود شما از آن اطلاع داشته باشید .

 

استراتژی بعدی  استفاده از یک IP استاتیک می باشد.

 

اجرا و نصب دوربین خود را به شخصی امین و قابل اعتماد بسپارید

 

خریداری کالا حتما از مراکز معروف و معتبر باشد.البته این که در بین سیستم های امنیتی کدامیک به لحاظ کاربردی مفیدتر هستند و مورد پذیرش افراد قرار می گیرند به کیفیت و قیمت آنها نیزارتباط مستقیم دارد.

 

و در هنگام نصب دوربین مداربسته از مجری نصب درخواست کنید تا جوانب امنیتی را حتما به شما بیاموزد.


  • ۹۵/۱۲/۲۳
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی