آموزشی

با ما به روز بمانید

آموزشی

با ما به روز بمانید

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

 

مصرف‌کنندگان و مشتریان بالقوه، انجمن‌ها و شرکای کاری همیشه از بذل و بخشش‌های کوچک مثل یک نوشت‌افزار خوشنود می‌شوند، البته هرگاه که نام، لوگو، آدرس وب‌سایت و اطلاعات تماستان برای دریافت‌کنندگان این هدایا و خودکار تبلیغاتی چاپ می‌شود، احتمالا با علاقه‌ی بیشتری به یاد شما و کسب‌وکارتان می‌افتند.

 

اگر به هر بیمارستان یا درمانگاهی سری بزنید این موضوع بیشتر برایتان ثابت می‌شود.

 

گروه‌های صنعتی و مراکز کاری دیگر که خودکارهای تبلیغاتی را به‌عنوان هدیه‌ای تبلیغاتی ارائه می‌دهند شامل بانک‌ها، شرکت‌های بیمه و خرده‌فروشی‌ها می‌شوند.

 

این خودکارها در محل کار، خانه و در جلسات یا در جاده کاربرد دارند. می‌توانید خودکارهایی با نوک جمع شدنی یا ثابت را در رنگ‌های سیاه و آبی با جلدهای باریک و یا پهن انتخاب کنید.


ارزان بودن همیشه به معنای کسل‌کنندگی و بیهوده بودن نیست.

 

انتخاب خودکار تبلیغاتی مناسب

 

برای انتخاب خودکار مناسب برای برندتان، این موضوع را در نظر بگیرید که مخاطبان شما چگونه از این خودکارها استفاده خواهند کرد.


در هنگام انتخاب بهترین خودکار تبلیغاتی ، خودکار پلاستیکی معمولی با یک خودکار ویژه‌ی مدیریتی تفاوت بسیاری دارد. مهم است که بدانید چه زمانی از کدام نمونه برای تبلیغاتتان استفاده کنید.

 

نکته‌ی اصلی در انتخاب خودکار تبلیغاتی‌تان انتخاب آن متناسب با مخاطبان شماست. پس در هنگام انتخاب خودکار مناسب، هزینه نباید زیاد اهمیت داشته باشد. البته خودکارهای گران‌قیمت نیز جایگاه ویژه‌ای دارند. خودکارهای فانتزی برند شمارا بیشتر در معرض دید قرار می‌دهند و شمارا از دیگر کمپانی‌ها متفاوت می‌سازند. برای داشتن تبلیغاتی کلاسیک و شیک‌تر، خودکارهای فلزی با طراحی ماهرانه و زیبا را انتخاب کنید.

 

 

 

شرکت تبلیغاتی ارغوان همچنین خودکارهای ژله‌ای و خودکارهای چندمنظوره‌ای را با نوک‌های سوزنی و حتی ماژیک‌های متنوعی را به شما ارائه خواهد داد. خودکارهای تبلیغاتی هدایای ارزشمند و روشن‌فکرانه هستند و شما می‌توانید از میان مجموعه خودکارهای ما، خودکار مورد نظرتان را انتخاب کنید.

 

شرکت تبلیغاتی ارغوان مدل‌های بسیاری از انواع نوشت‌افزار را ارائه می‌دهد و به شما در انتخاب محصولی مناسب برای تبلیغات شما یاری می‌رساند.

چاپ روی خودکارها و مدادها

 

با تکامل روش‌های چاپ سریع و باکیفیت و نیز بخاطر داشتن سطحی مناسب برای تبلیغات روی خودکارها، این هدایای تبلیغاتی موردتوجه و محبوبیت بیشتری قرارگرفته‌اند. این روش‌های جدید چاپ شامل کاربرد دستگاه‌های بسیار پیچیده‌ای می‌شوند که روی سطوح دوار با دقت و ظرافت، نوشته‌ها و طرح‌ها را چاپ می‌کنند. نتیجه‌این تکنولوژی‌ها تصویری بسیار دقیق است که هزینه بسیار پایینی را هم صرف کرده است. دیگر روش‌های پرهزینه، چاپ بروی برآمدگیهای اضافه‌شده به خودکار یا دسته‌ی آن و یا در قسمت بالای خودکار می‌باشد.

 


  • ۹۵/۱۰/۳۰
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی