آموزشی

با ما به روز بمانید

آموزشی

با ما به روز بمانید

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

 

    خودکارهای سفارشی یکی از راحت‌ترین محصولات تبلیغاتی برای توزیع می‌باشند.

    آن‌ها کوچک، جمع‌وجور، چشمگیر و قابل‌استفاده در هرزمانی هستند.

    همراه داشتن خودکار تبلیغاتی مفید و کاربردی است.

    خودکارهای تبلیغاتی محصولاتی مقرون‌به‌صرفه، با نگه‌داری آسان هستند که هرکسی با دریافت آن خوشحال می‌شود زیرا همگی به آن برای نوشتن احتیاج دارند.

 

    خودکارها یکی از محصولات عمده واصلی در هر کسب‌وکار و هر خانه‌ای می‌باشند.

 

    این ‌یک محصول و هدیه‌ای زیبا و بادوام است که هرکسی دوست دارد با این خودکارهای زیبا و روان بنویسد. درنتیجه این کار، مشتریان شما بخاطرخودکار هدیه تبلیغاتی شما که نام و لوگوی برندتان روی آن چاپ‌شده است قدردان خواهند بود. هر زمان که یک مشتری از آن خودکار استفاده کند، تبلیغات شمارا خواهد دید که این میزان دیده شدن نام سازمان و کسب‌وکارتان را افزایش می‌دهد. خودکارهای تبلیغاتی در دست مشتریانتان، به کسب‌وکار شما رونق می‌بخشد.

    روی این خودکارها را می‌توان با فونت‌ها و طراحی بسیار متنوعی چاپ کرد، که این باعث می‌شود که نوشت‌افزار تبلیغاتی خود را به بهترین نحو ارائه دهید.

    شرکت‌های بزرگ و کوچک می‌توانند از خودکارهای تبلیغاتی برای بازاریابی کسب‌وکارتان استفاده کنند. می‌توانید خودکارها را از یک خودکار تا هزاران خودکار سفارش دهید، پس می توانید مقیاس خرید خود را متناسب با اندازه کسب‌وکارتان یا تعداد مهمانان مورد انتظار در رویداد یا مشتریانتان انتخاب کنید.

    خودکارها ابزاری مقرون‌به‌صرفه برای تبلیغات یک کسب‌وکار هستند،اگر آن‌ها را صورت عمده سفارش دهید قیمت هر خودکار کمتر می‌ شود. با این کار می‌توانید آن‌ها را در غرفه‌های نمایشگاهی به افراد بسیاری تقدیم کنید یا آن‌ها را به مشتریانی که همیشه به محل کارتان رفت و آمد دارند اهدا کنید.

 

انواع خودکار تبلیغاتی

 

ما به شما تنوع گسترده‌ای از رنگ‌های روشن، یکنواخت و رنگ‌های ترکیبی ارائه می‌دهیم. رنگ‌های نیمه شفاف و مات، خودکار شمارا جذاب‌تر و مهیج‌تر می‌سازند. خودکارهایی ساخته‌شده از مواد بازیافتی و مواد قابل بازیافت نیز موجود هستند.

 

خودکارهایی با سر گرد هنوز محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین نوشت‌افزار هم در شبکه‌های توزیع خرده‌فروشی وهم در کارهای تبلیغاتی می‌باشند،پس می‌توانید مدل فشاری، پیچشی یا مدل درپوش دار آن را انتخاب کنید. ما هرچه که شما به آن نیاز دارید تهیه می‌کنیم: از خودکارهای دسته فلزی و بارنگ شفاف گرفته تا خودکارهایی با طراحی‌های چندمنظوره؛ طراحی‌های بسیار متنوعی برای انتخاب شما موجود است.

 

خودکار تبلیغاتی های ارزان و کم‌هزینه با طرح‌ها و نوشته‌های تبلیغاتی تک‌رنگ یا چندرنگ روی سطحشان توزیع می‌شوند که تعدادشان گاهی به صد هزارتا هم می‌رسد.


  • ۹۵/۱۰/۳۰
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی