آموزشی

با ما به روز بمانید

آموزشی

با ما به روز بمانید

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

 

مدادهای تبلیغاتی

 

مدادها نیز نقش زیادی در کارهای تبلیغات دارند. مداد مناسب برای تبلیغاتتان را از میان مدادهای چوبی استاندارد باقیمت مناسب، مدادهای نجاری و مدادهای اتد انتخاب کنید.


هریک از این نوع مدادها و خودکار تبلیغاتی نیاز شمارا برای مخاطبان و مشتری‌هایتان، چه کودک و یا کسبه یا کارمندان باشند، فراهم می‌کند. آگهی تبلیغاتی‌تان را روی یک محصول تبلیغاتی قرار دهید که توزیع انبوه آن کمترین هزینه را برایتان در پی داشته باشد.

 

 

ماژیک‌های تبلیغاتی

 

ماژیک‌هایی با چاپ تبلیغاتی روی آن‌ها در مدل‌ها و اشکال بسیار متنوعی موجود هستند. بعضی از آن‌ها همراه با خودکارهایی در یک سر دیگرشان و بعضی دیگر با مشخصه‌های تبلیغاتی همراه هستند.

 

ست‌های تبلیغاتی خودکار و مداد

 

ست‌های خودکار تبلیغاتی و مداد، هدایای تبلیغاتی ویژه‌ای هستند که به مدیران و مشتریانی با پست مدیریتی اهدا می‌شود. این خودکارها با بسته‌بندی شیک وساخته شده از جنسی باکیفیت و ظاهری لوکس جلوه‌ای زیبا و قابل‌توجهی به شرکت و محصولاتتان می‌بخشند.

 

 

روان‌نویس‌ها

 

آخرین نوعی که وارد مجموعه‌ی نوشت‌افزارها شده است، روان‌نویس‌ها هستند. با جوهری بسیار روان و خط نوشتاری شبیه به خودنویس‌های زمان قدیم، روزبه‌روز به محبوبیت و کاربرد آن‌ها در زمینه ‌هدایای تبلیغاتی دست می‌یابند. جلد این روان‌نویس‌ها همانند جلد خودکارهای روکش‌دار معمولی است و این قلم‌ها، گزینه‌ی مناسبی برای هدایای ویژه و مدیریتی می‌باشند.

 


  • ۹۵/۱۰/۳۰
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی