آموزشی

با ما به روز بمانید

آموزشی

با ما به روز بمانید

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

 

   تبلیغات همیشه یکی از بهترین گزینه ها جهت افزایش مشتری و معرفی برند در بین جامعه است . فقط باید توجه داشت کدام روش تبلیغاتی را جهت تاثیر بیشتر در کجا برد .  در دنیایی که رقابت بر سر کسب درآمد بیشتر بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته ، هر موسسه یا شرکتی سعی در معرفی کار و فعالیت خود در سطح گسترده تری دارد . بهمین سبب انواع روشهای تبلیغات بوجود آمده اند


. یکی از ساده ترین و پرکاربردترین روشهای تبلیغات ، اهدای هدایای تبلیغاتی است . انواع و اقسام خودکار تبلیغاتی  ، فلش مموری تبلیغاتی ، پاور بانک تبلیغاتی ، سررسید و دفترچه یادداشت تبلیغاتی ، چراغ مطالعه تبلیغاتی و ... را میتوان جزو هدایای تبلیغاتی قرار داد . لازم نیست حتما هزینه گزافی صرف تبلیغات شود . با دقت در اینکه کدام هدیه تبلیغاتی مناسب کدام شرکت است ، می توان تبلیغات فراگیری را به بهترین نحو انجام داد .

 

   دنیای هدایای تبلیغاتی بسیار گسترده است . از خودکارهای تبلیغاتی ارزان قیمت ورونا و لچه پن گرفته تا خودکارها و ست های مدیریتی تبلیغاتی بسیار شیک و خاص ، کتب نفیس تبلیغاتی ، صنایع دستی تبلیغاتی گران بها ، هدایای تبلیغاتی مربوط به دنیای الکترونیک من جمله فلش مموری تبلیغاتی ، پاوربانک تبلیغاتی و ... به طور چشمگیری در رقابتهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند .

 

   یکی از مواردی که می توان برای تبلیغات بر روی آن تمرکز کرد ، مدارس هستند . با توجه به اینکه والدین دانش آموزان در رشته های مختلف کاری و فعالیت های متفاوت اقتصادی یا سیاسی و ... در مدارس رفت و آمد دارند ، هدایای تبلیغاتی مناسبی را می توان جهت توزیع در مدارس پیشنهاد نمود .

 

   من جمله این موارد خودکارهای تبلیغاتی هستند . خودکار تبلیغاتی شیفر که قیمت بالاتری نسبت به سایر خودکار های تبلیغاتی دارند ، جهت مدیریت و حتی جلسات خاص اولیاء و مربیان پیشنهاد می شوند . خودکارهای تبلیغاتی یوروپن ، کراس و ... با قیمت پایین تر جهت اهداف دیگر تبلیغاتی که مجبور به صرف هزینه های بالا نباشید مناسب هستند .

 

   ست دفترچه یادداشت و خودکار تبلیغاتی گزینه مناسب دیگری جهت هدایای تبلیغاتی مدارس هستند . چاپ برند شما بر روی یک دفترچه یادداشت زیبا بهمراه خودکار ست آن و جابجایی این ست زیبا توسط عدع زیادی از دانش آموزان می تواند تبلیغ شما را براحتی جابجا نموده و در معرض دید افراد بیشماری قرار دهد .

 

    جابجایی فلاسک تبلیغاتی به همراه لیوان تبلیغاتی با چاپهای زیبا در مدارس و یا حتی در اردوهای دانش آموزی می تواند توجه بسیاری افراد را به خود جلب کند . به علاوه اینکه لیوان سرامیکی تبلیغاتی یکی دیگر از گزینه هاست که در دفاتر معلمان و مدیران بسیار کاربرد دارد . در زنگهای تفریح و وقت استراحت دبیران یک لیوان چای همیشه برای رفع خستگی درخواست میشود  و چه بهتر این زمان را جهت ارائه تبلیغات در نظر بگیرید و با چاپ برند خود روی یک لیوان سرامیکی تبلیغاتی هنگام استراحت یک معلم ، تبلیغ خود را در ذهن او ماندگار نمایید .

 

   یک ساعت رومیزی تبلیغاتی شیک و در کل یک ست مدیریتی روی میز مدیران مدرسه می تواند برای میهمانان مدرسه بسیار چشمگیر به نظر برسد . و تبلیغ روی آن نیز بهمین جهت بسیار حائز اهمیت می باشد .

 

   گزینه دیگر ساعت دیواری تبلیغاتی است . وسیله ای که در هر مکانی که نصب شده باشد و در زمانهای مختلف قطعا نگاه تعداد بسیاری از افراد را به سمت خود جلب می نماید . چه در دفاتر معلمان ، چه دفتر مدیر و معاون مدرسه و راهروی مدارس، نمازخانه ، حیاط مدرسه ، غذاخوری ، کلاسها و ... . فقط کافیست با اندکی هوشیاری چاپ درخور و مورد توجهی از تبلیغ خود را برای آن در نظر بگیرید .

 

   اگر قصد تبلیغات با هزینه نه چندان کم و نه چندان گزاف در مدارس را دارید ، فلش مموری های تبلیغاتی نیز مورد مناسبی برای این کار می باشند . یک تبلیغ دلنشین و چشمگیر روی یک فلش مموری با رنگ زیبا و جذاب در جلسه اولیاء و مربیان اقدام خوبی جهت مطرح کردن برند شما در میان طیف گسنرده ای از والدین است .

 

   پوشه و کلاسور تبلیغاتی نیز وسایلی هستند بسیار پر کاربرد که می توانند توسط تمامی افراد یک مدرسه تبلیغ برند شما را خیلی راحت انجام دهند .

 

      هر وسیله ای که در مدارس مورد استفاده قرار می گیرد ، قابلیت چاپ تبلیغات را دارد و می تواند یک هدیه تبلیغاتی باشد . اجناس فلزی ماسب چاپ لیزر و اجناس پلاستیکی اکثرا مناسب چاپ تامپو هستند . آرمان گیفت ، تولید کننده و وارد کننده انواع متنوع هدایای تبلیغاتی ، با دارا بودن کارگاههایی مجهز به دستگاه های چاپ می تواند جهت تبلیغ برند و چاپ تبلیغات با شما همکاری نماید .

آرمان گیفت


  • ۹۵/۱۰/۲۹
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی