آموزشی

با ما به روز بمانید

آموزشی

با ما به روز بمانید

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

 

خودکار تبلیغاتی یوروپن مدل Point در رده خودکارهای تبلیغاتی در رنج متوسط قرار دارد .

این دسته خودکارهای تبلیغاتی از نظر طراحی بسیار متفاوت از  خودکار تبلیغاتی با قیمت پایین می باشند و عمدتا به همراه جعبه ای شکیل ارائه می گردند .

 

خودکار تبلیغاتی Point دارای بدنه ای فلزی با طرح برجسته و به رنگ دودی می باشد که از نظر ظاهری بسیار زیبا بوده و مناسب مدیران و افراد خاص طراحی شده است .

 

این هدیه تبلیغاتی در جعبه ای بسیار شکیل و به همراه یک عدد خودنویس و یک عدد روان نویس به مشتریان عرضه شده تا یک ست نوشت افزار بسیار زیبا را به افراد خاص هدیه داده باشد .

 این گونه خودکار های تبلیغاتی جزء هدایای تبلیغاتی خاص به شمار می روند .

پاوربانک تبلیغاتی

 

   امروزه با وجود استفاده روز افزون از موبایل و تبلت جهت برقراری ارتباط و یا چک کردن ایمیل ، انواع شبکه های اجتماعی و سر زدن به سایت های گوناگون ، افراد با مشکل کمبود شارژ این وسایل الکترونیکی مواجه می شوند .

 

یکی از ابداعات جدید در دنیای الکترونیک پاوربانک ها می باشند .

 

 پاوربانک ها در ابعاد و اشکال گوناگون و برندهای در بازار موجود هستند و دارای حجم ذخیره های متفاوت می باشند .

 

   شارژ کردن تلفن های همراه همیشه برای بسیاری از افراد دغدغه خاصی را به همراه دارد . زیرا دسترسی به منبع شارژ در همه مکان ها مقدور نمی باشد .

 

اما با به همراه داشتن یک عدد پاوربانک که به راحتی در کیف و حتی در جیب می توان آن را جای داد ، این گونه مشکلات به آسانی قابل حل شدن هستند .

 

 لذا می توان از پاوربانک ها و خودکار تبلیغاتی به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی خوب و جدید یاد نمود که استفاده از آن به عنوان هدایای تبلیغاتی روز به روز در حال افزایش است .


  • ۹۵/۱۰/۲۹
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی