آموزشی

با ما به روز بمانید

آموزشی

با ما به روز بمانید

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

 

 

3 نکته ضروری که قبل از تعمیر و ارتقا دوربین های مداربسته باید به آنها توجه کرد

 

1-آیا تعمیر تجهیزات در حال حاضر مقرون بصرفه است یا جایگزینی آنها؟

 

سیستم های دوربین مداربسته و تکنولوژی های مربوط به آنها به سرعت درحال به روز شدن باشد به گونه ای که استفاده از برخی از تجهیزات دوربین آنالوگ که تا همین دو سال پیش بسیار از آنها استفاده میشد در حال حاضر کاملا منسوخ شده است و گاهی هزینه تعمیر یک دوربین از خرید دوربینی با کیفیت بالاتر بسیار بیشتر است، پس در هنگام تعمیر دوربین اولین سوالی که باید مدنظر شما باشد این است که آیا این کالا ارزش لازم برای تعمیر را دارد یا خیر؟

 

از طرفی در بسیاری از موارد کالاهای تعمیر شده آن کیفیت مطلوب اولیه را در اختیار افراد قرار نمیدهند اما اگر وسیله مدنظر یک دوربین یا DVR گران قیمت بود می توان با تعمیر آن از هزینه اضافی جلوگیری کرد.

 

2-آیا در تغییرات کنونی نیازهای آینده را در نظر گرفته اید؟

 

در هنگام ارتقا سرویس سیستم های دوربین های مداربسته توجه به این نکته کاملا حیاتی است که در آینده نیازهای ما نسبت به دوربین ها چه اندازه خواهد بود و آیا احتمال افزایش تعداد دوربین ها وجود دارد یا خیر؟

این نکته در انتخاب دستگاه گیرنده DVR بسیار حائز اهمیت است،به طور مثال خرید یک دستگاه 8 کانال (با ظرفیت دریافت تصاویر 8 دوربین) بسیار پائینتر از خرید دو دستگاه 4 کانال است.

 

3-بهترین انتخاب جهت ارتقا دوربین های با توجه به بستر موجود چیست؟

 

فرض کنید شما قصد اضافه کردن یک  دوربین مداربسته به سیستم خود دارید در این صورت توجه به وضعیت کنونی سیستم دوربین مداربسته شما بسیار ضروری است.به چند مثال زیر توجه کنید:

 

آیا دستگاه DVR شما ظرفیت لازم برای اضافه کردن یک دوربین دیگر را دارد؟

 

آیا ضرورت اضافه کردن یک دوربین دیگر به این اندازه می باشد که برای خرید یک دستگاه DVR با ظرفیت لازم هزینه نمیایید؟

 

آیا دستگاه DVR شما توانایی دریافت تصویر دوربین مدنظر شما را دارد؟ به طور مثال دستگاه های DVR آنالوگ توانایی دریافت تصاویر دوربین های AHD را ندارند

 

در پایان توجه به این نکته بسیار ضروری است که در بحث سیستم های حفاظتی مانند دوربین مداربسته، پشتیبانی و خدمات پس از فروش به اندازه کیفیت اولیه تجهیزات مهم و ضروری است، چون همواره هزینه های بعدی نصب یک سیستم ارزان و بی کیفیت، بیشتر از اختلاف قیمت هزینه های اولیه می باشد، از طرفی به علت بصرفه نبودن هزینه خدمات پس از فروش برای افراد و شرکت ها خیلی از آنها تمایلی به دادن خدمات اینچنینی ندارند، در نتیجه به معتبر بودن شرکتی که کار خود را به آنها میسپارید بسیار توجه کنید چون عدم توجه به این مساله گاهی هزینه های جبران ناپذیری را به همراه دارد.


  • ۹۵/۰۸/۲۹
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی