آموزشی

با ما به روز بمانید

آموزشی

با ما به روز بمانید

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰


آموزش کسب درآمد از اینستاگرام می تواند راه گشای کسب و کار میلیاردها نفر که به افزاره هایی مثل فیس بوک، اینستاگرام و اسنپ چت هجوم آورده اند باشد.

عجیب نیست که این پلت فرم ها تا این حد برای تازه واردین جذابیت دارد. واضح است که درک این قدرت مطلق و دسترسی به یک پلت فرم مانند اینستاگرام و سایر پلت فرم ها می تواند از طریق یک رویکرد بسیار هدفمند در برابر میلیون ها دنبال کننده، سبب افزایش شدید فروش هر کسب وکاری شود.

 

 

3 روش آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

 

فروش مستقیم محصولات

 

به احتمال زیاد خیلی از تولید کنندگان لوازم شخصی، مد یا لوازم تزئینی را می توانید در بازاریابی در اینستاگرام پیدا کنید که تصاویر اجناس خود را منتشر می کنند، به فروش می رسانند و از اینستاگرام به عنوان یک رسانه رایگان برای تبلیغ محصولات خودشان استفاده می کنند. این روش زودبازده ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.

 

تبلیغات

 

در این روش افراد با ترفندهایی به تعداد قابل توجهی دنبال کننده یا همان فالور دست پیدا می کنند و تبدیل به یک رسانه پر بازدید می شوند، سپس با قرار دادن تصاویر تبلیغاتی در بین محتوای منتشر شده، به درآمد خوبی می رسند. این روش ساده ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.

 

برند سازی

 

این روش مخصوص صاحبان کسب و کارهاست که از پتانسیل اینستاگرام برای توسعه برند و بازاریابی خود استفاده می کنند. برندها در این روش به صورت دائم روی محصول یا خدمات خاصی تأکید نمی کنند و به جای فروش مستقیم محصول، سعی در هدایت کردن مشتری به محل اصلی عرضه محصول خود که وب سایت یا فروشگاه است دارند. این روش اصولی ترین و بهترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.


  • ۹۵/۰۸/۲۷
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی