آموزشی

با ما به روز بمانید

آموزشی

با ما به روز بمانید

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

 

در بخش قبلی فواید تابلو روان LED خدمت شما بیان شد.

 باید بدانید که یک تابلو روان LED دارای مشخصات مهمی است که هم در کیفیت و هم در قیمت تابلو ال ای دی hg  تاثیر زیادی خواهد داشت که در ادامه بیان می کنیم:

 

    رزولوشن (Resolution یا تراکم نمایشگر ) : در واقع به میزان تراکم و یا نزدیکی بین چراغ های LED روی تابلو روان اطلاق می شود.

 

    دات پیج ( Dot Pitch ): به فاصله بین دو چراغ ( دو چراغ LED ) روی بورد ماژول تابلو روان گفته می شود و بر اساس میلی متر است و با P نمایش داده می شود.

مثلا اگر مرکز دو چراغ 10 میلی متر فاصله داشته باشد ماژول فوق P10 خواهد بود. البته دقت فرمایید که این مشخصه در قیمت ماژول تابلو روان بسیار تاثیر دارد.

 

    فریم ریت ( Frame Rate یا FPS ): در واقع نشان دهنده این است که این تابلو هر چند ثانیه یکبار می تواند صفحه نمایشگر را با داده های جدید یا فریم جدیدی پر کند.

 

در واقع بنوعی سرعت پردازش و نمایش افکت ها و تصاویر متحرک روی تابلو است.

 

 

    سرعت Refresh Rate : در واقع مشخص کننده اسن امر است که صفحه نمایش تابلو روان LED در یک ثانیه چند دفعه می تواند داده ها و برنامه های جدید را بخواند و یا فریم جاری تصویر را مجددا بازنشانی کند.

 

    اسکن Scan یا جاروب : در واقع سرعت خواندن سطرهای پیکسل های تابلو روان در یک زمان مشخص است و در قیمت تابلو روان و واردات قطعات الکترونیک  تاثیر زیادی دارد زیرا هر چقد عدد اسکن بزرگتر باشد قدرت تابلو روان LED بالاتر خواهد بود.

 

 


  • ۹۴/۱۰/۲۲
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی