آموزشی

با ما به روز بمانید

آموزشی

با ما به روز بمانید

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

 

درب اتوماتیک ازجمله درب ها یی می باشد تردد و بسته و باز ‌شدن آن خیلی راحت و آسان است و به صورت غیر دستی و اتوماتیک انجام میشود یعنی به دخالت مستقیم دست انسان برای بازو بسته شدن و حرکت دادن این نوع از درب اتوماتیک ها نیازی نیست.

 

درب های اتوماتیک و خودکار نخستین مرتبه بوسیله ی دانش آموز اوهاییر امریکایی اختراع شد .

 

با گذشت زمان و گسترده شدن هر چه بیش تر این علم و صنعت و بیشتر شدن تعداد شرکتهای تولید کننده در اتوماتیک ، کم کم رقابت در بین شرکتهای مختلف در دنیا زیادتر شد و در آخر قیمت های تمام شده برای این محصول کاهش بسیار زیادی پیدا کرد و همین موضوع و مسئله سبب شد تا درب اتوماتیک در اختیار تقریبا تمامی اقشار مردم قرار بگیرد .

 

با پیشرفت و گسترش تکنولوژی در زمینه های مختلف از جمله زمینه ی درب و درب اتوماتیک برای راحتی بیش تر مشتری ها سیستم درب بازکن اتوماتیک راه افتاد که برای مردم اسایش و رفاه به همراه داشت

و در ضمن اهداف کلی مثل کنترل کردن دما هوا و میزان گرم شدن و سرد شدن هوا را به دنبال داشت و به کمک این سیستم تردد و رفت و امد برای افراد در داخل ساختمان بیش تر می شد به ویژه برای افراد سالمند .

 

در های اتوماتیک انواع و شکل های مختلفی دارند به عنوان نمونه : درب های شیشه ای اتوماتیک ، درب اتوماتیک پارکینگ ، درب های اتوماتیک کرکره ای و انواع دیگری که به ان اشنا هستید و در اطراف خود آنها را دیده اید .

 

با استفاده کردن صحیح از انواع درب های اتوماتیک می شود امنیت ساختمان های مسکونی و اداره جات را گسترش و حفظ نمود و در ضمن از این در اتوماتیک در قسمت های مختلف مثل درب ورودی ساختمان مورد نظر و یا حیاط و پارکینگ ساختمان می توان کمک گرفت و استفاده کرد آن را در انجا نصب نمود .

 

 

 


  • ۹۴/۰۹/۱۱
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی