آموزشی

با ما به روز بمانید

آموزشی

با ما به روز بمانید

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰


 

امروزه استفاده از دربهای اتوماتیک بسیار رایج شده چرا که درب های موجود به دلیل سهولت باز و بسته شدن و بدون نیاز به نیروی فیزیکی توانسته اند در بازار رقابت خوش بدرخشند. مخصوصا برای کسانی که می خواهند کسب و کار جدیدی را راه بیاندازند و از آخرین پیشرفت های صنایع ساختمانی استفاده کنند، مطمئنا استفاده از دربهای اتوماتیک شیشه ای بهترین گزینه محسوب می شود.

 

مسئله ای که نباید شرکتهای تولید دربهای اتوماتیک از یاد ببرند؛ این است که رضایت خاطر مشتری بهترین کلید برای رونق اقتصادی و کسب و کار است. بنابراین در نظر گرفتن رضایت و جلب اعتماد مشتری و با ارائه با کیفیت محصولات به فروش قابل قبولی از این دربها دست خواهند یافت.

 

از انواع دربهای اتوماتیک می توان به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره کرد. این دربها با سهولت در ورود و خروج به نیازهای مشتریان پاسخ گفته است و همین موضوع دلیلی برای محبوبیت این نوع دربها شده است. مزیت دیگر دربهای اتوماتیک شیشه ای جلوگیری از باز بودن بی موقع یا بسته شدن به موقع آن است.

 

دربهای اتوماتیک شیشه ای به دلیل اینکه سریع باز و بسته می شوند هوای داخل و بیرون نمی تواند به یکدیگر وارد شود و در نتیجه هوا ماندگار می شود. این موضوع باعث می شود در هوای سرد سرمای بیرون به داخل نتواند نفوذ کند و همچنین در فصل گرما مانع بیرون رفتن خنکی داخل به بیرون می شود.

 

نصب درب اتوماتیک شیشه ای مشکل صدا را نیز حل کرده اند با تجهیزات به کار برده شده در دربهای اتوماتیک شیشه ای عملکرد روان و بی صدایی را برای مشتریان به ارمغان آورده است.

 

زیبایی و چشم نوازی دربهای اتوماتیک شیشه ای از دیگر مزیت های این نوع دربها است؛ مخصوصا هنگامی که از دربهای شیشه ای در نمایشگاه ها، پاساژها و... استفاده می شود در زیباتر دیده شدن مکان مورد نظر تاثیر زیادی دارد و به بیانی دیگر به اعتبار مجموعه می افزاید.

 

اگر مجموعه ای فضای کمی در اختیار دارد استفاده از دربهای اتوماتیک شیشه ای بهترین راه کار است. همچنین این دربها بهترین کارایی و بیشترین امنیت را در اختیار مشتریان قرار می دهد. دربهای اتوماتیک شیشه ای سازگار با هر محیطی است.

 

از مزیتهای دیگر دربهای اتوماتیک شیشه ای این است که امکان ورود به مکان مورد نظر را بهترین شکل ممکن می سازد، چرا که این نوع دربها با ارائه راه حل های مربوط به اتوماتیک سازی درب کاملا انعطاف پذیر عمل می کنند. به همین علت است که بنا به موقعیت و وضعیت ساختمان راه ورودی کارا به داخل ساختمان یا مجتمع می باشد.

 

از درب شیشه ای اتوماتیک در مواقع اضطراری نیز استفاده می شود به این صورت که این دربها راه فرار قابل اطمینان در مواقع ضروری محسوب می شوند. به این صورت که در مواقع ضروری به سرعت در باز می شود و اجازه عبور بی دردسر و سریع را به اشخاص می دهد.

 

توصیه می شود در انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای نهایت دقت را به عمل آورید چرا که انتخاب محصول با کیفیت از یک شرکت معتبر مطمئنا تا مدت زمان زیادی آسایش مکان مورد نصب را به همراه خواهد داشت.

 


  • ۹۴/۰۷/۲۴
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی