آموزشی

با ما به روز بمانید

آموزشی

با ما به روز بمانید

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰


 

آموزش ویژه علاقه مندان بکار عملی: تعداد ۱۷۰ مدارس عالی تخصصی(FH) در آلمان خود را بیشتر بعنوان مراکز آموزش عالی برای علوم کاربردی می بینند.

این مراکز در راستای نزدیکی به کار عملی و ارتباط تنگ با جهان کار، حرکت کرده و محوریت فعالیت آن‌ها را بخش فن آوری، اقتصاد، طراحی و فرم دهی و علوم اجتماعی تشکیل می دهد.

در عوض تحصیل پزشکی یا حقوق ویا تحصیل در مقطع دکترا در مدرسه‌ها عالی تخصصی(FH) میسر نمیباشد.

 

دانشگاه های هنر، موسیقی و فیلم

 

برای افراد خلاق: در ۵۳ دانشگاه هنر، موسیقی و فیلم حداقل یک امتحان تعیین سطح از دانشجویان صورت می گیرد که چه کسی برای تحصیل مناسب است.

 ۲۳ دانشگاه های موسیقی در آلمان وجود دارد که به ویژه مورد توجه و علاقه دانشجویان خارجی است: ۳۵/۷٪ دانشجویان خارجه هستند.

 ورود به دانشگاه های هنری و زبان آلمانی سخت است ولی در عوض اغلب با گروه های کوچک یا به صورت انفرادی دوران تحصیل خود را طی می کنید. که این خیلی عالیست!

 

 

آکادمی های آموزش حرفه‌ای

 

برای جویندگان اشتغال: ۳۸ آکادمی آموزش حرفه‌ای (BA) مرکز آموزش عالی بحساب نمی آیند لیکن مدارک پایان تحصیل صادره در بعضی موارد معادل مدارک تحصیلی مدارس عالی تخصصی(FH) ارزشیابی میشود.آکادمیهای آموزش حرفه‌ای (BA) امکان تحصیل تخصصی در رشته‌های اقتصاد، فن آوری، یا امور اجتماعی در ترکیب با یک رشته حرفه ای را ارائه مینمایند.

 

هر کس که قرارداد آموزش با یک شرکت را به امضا رسانده باشد ، میتواند در یک آکادمی آموزش حرفه‌ای (BA)  و زبان آلمانی تحصیل نماید.

فارغ التحصیلان مربوطه امکان خوبی برای اشتغال دارند به ویژه نزد شرکت های بین‌المللی و در سراسر جهان.

 

 


  • ۹۴/۰۷/۱۸
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی