آموزشی

با ما به روز بمانید

آموزشی

با ما به روز بمانید

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

 

استفاده از دربهای اتوماتیک کرکره ای به دلیل به صرفه و اقتصادی بودن و برخورداری از استحکام قابل قبول، این نوع دربها را به یکی از دربهای پرطرفدار تبدیل کرده است.

 

درب های اتوماتیک کرکره ای به صورت عالی و قابل قبولی با نیازهای مشتری مطابقت داده شده که از این نوع دربها به صورت دستی یا اتوماتیک می توان استفاده کرد.

 

از نکات مثبت دربهای اتوماتیک کرکره ای این است که به طور فزاینده ای از اتلاف انرژی جلوگیری می کند، در حالیکه تکنولوژی مدرنی که در آن از چند لایه شیشه و فریم های پنجره و آب بندی اتصالات و درزها استفاده شده باشد گران نیز می باشد اگر نیاز به ذخیره سازی انرژی داشته باشید باید اصول عایق سازی کاملا رعایت شده باشد.

 

استفاده و نصب درب اتوماتیک کرکره ای حتی در مقابل درب شیشه ای یا پنجره شیشه ای به میزان قابل توجهی از به هدر رفتن انرژی گرمایشی جلوگیری می کند.

 

درب اتوماتیک کرکره ای به دلیل باز و بسته کردن راحتی که دارد یک ورودی و محل عبور روان و آسانی را ایجاد می کند. از طرفی دربهای کرکره ای اتوماتیک مجهز به سیستم های خروج اضطرای نیز می باشند و فضای کمی برای نصب نیاز دارند چرا که به دلیل چگونگی شکل آن درب لول می شود و فضایی نمی گیرد.

 

درب های اتوماتیک کرکره ای طوری ساخته شده اند که در مقابل باد و باران و طوفان مقاومت زیادی دارند و به راحتی اجازه نفوذ این عوامل را به داخل محوطه استفاده شده از این دربها نمی دهند.

 

درب اتوماتیک کرکره ای امنیت و آسایش زیادی برای مشتریان دارد چرا که این درها ضدسرقت هستند و همچون دیوار بتونی عمل می کند که راه نفوذ عوامل بیگانه را به داخل ساختمان مسدود می کند.

 

در کل می توان گفت ساختار دربهای اتوماتیک کرکره ای به گونه ای است با به وجود آوردن لایه بسیار مقاوم محافظ بسیار خوبی برای فضای درونی در برابر شرایط محیط بیرونی محسوب می شوند.

 

دربهای اتوماتیک کرکره ای به صورتی طراحی شده که به هیچ عنوان اجازه ورود نور یا سروصدای اضافی محیط بیرونی را به داخل می گیرند.

 

گذاشته از تمامی مزایای درب های اتوماتیک کرکره ای هزینه تعمیر و نگهداری این دربها بسیار پایین است، بدنه دربهای کرکره ای از هم بندشدن تیغه های باریک مسطح درست شده و از جنس آلومینیوم است. اگر هم یکی از تخته های باریک بدنه درب کرکره ای آسیب ببیند می توان به طور جداگانه همان را تعمیر کرد.

 

 

 

باز و بسته شدن درب کرکره ای به صورت عمودی باعث می شود فضای بیرونی درب وقتی پوشیده از برف و یخ است یا پشت در وسایل زیادی قرار دارد، عملکرد درب دچار اختلال نشود.

 

درب های کرکره ای اتوماتیک می توانند با یک قفل الکتریکی از داخل قفل شوند و این قفل ها به قسمت تیغه انتهایی یا کنارهای شاتر کرکره نصب می شود. برای بازکردن قفل نیز باید از کلید استفاده کرد.

 

البته درباره قفل کردن دربهای اتوماتیک کرکره ای نیاز به استفاده از قفل و کلید به روش سنتی نیست چرا که با قفل الکتریکی که دارد می توان درب را به آسانی باز و بسته کرد.

 


  • ۹۴/۰۷/۱۲
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی