آموزشی

با ما به روز بمانید

آموزشی

با ما به روز بمانید

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

 

 

 این سیستم در حالت بهینه باعث کاهش مصرف انرژی تا 50% میگردد. که خود شامل زیر شاخه های متنوعی میگردد . این زیر مجموعه ها شامل : کنترل سیستم روشنایی ، آبرسانی ، تاسیسات مکانیکی و واحد سرمایش و گرمایش میباشد . که بخش کنترل سرمایشی و گرمایشی آن از اهمیت بیشتری در بناهای نوین برخوردار میباشد . و به صورت اختصار  (HVAC) نامیده میشود  (Heating Ventilation Air Condition)  .

 

با اجرای کامل این سیستم بر روی تاسیسات ساختمانها ( موتور خانه ها ، هواسازها ، چیلرها و ..... ) در قالب سیستم مدیریت هوشمند ساختمان میتواند در مصرف سوختهای فسیلی ، آب و استفاده بهینه از تجهیزات با کمترین هزینه برنامه ریزی نمود. با کمک این سیستم و  آموزش BMS وهوشمند سازی ساختمان  میتوان به راحتی کلیه نقاط حساس و گلوگاهی تاسیسات را بصورت همزمان و از یک نقطه مانیتورینگ نمود.

 

سیستم های امنیتی و حفاظتی :

 

امروزه یکی از دغدغه های مهم مدیران و سرمایه گذاران ، مباحث مربوط به امنیت و نظارت دقیق بر حسن انجام کار پرسنل است . که این موارد جزء عوامل مؤثر در افزایش راندمان کاری و در نهایت بازده  بهتر سرمایه گذاری میباشد .

 

الف ) سیستم کنترل تردد : این سیستم شامل کنترل ورود و خروج پرسنل ، کنترل تردد نیروها در بخشهای کلیدی ، راه بندها  و گیتهای مربوطه ، کنترل تردد خودروها در پارکینگها و ..... میشود . سیستم کنترل تردد با نصب کارت خوانهای متفاوت ، و تابلوهای کنترلی امکان استفاده بهینه از وقت و زمان را فراهم می آورد و ازنظر امنیتی کمک شایان توجهی به مدیریت و امنیت ساختمانها میکند .

ب ) سیستم اعلام حریق : سیستم اعلام حریق و  آموزش BMS وهوشمند سازی ساختمان یکی از مهمترین سیستمهای ایمنی ساختمانهای نوین میباشد که به  دو صورت Addressable & Conventional    ارائه میگردد . این سیستم شامل تابلو کنترل ، دتکتورها ، سنسور های کنترل دود مانند CO2 ، وسائل اعلام خطر و تجهیزات نرم افزاری مربوطه میباشد   ، که مطابق با جدید ترین استانداردهای معتبر بین المللی از منابع معتبر قابل اجرا است. سیستم اعلام حریق و هشدار دهنده های مربوطه در قالب تجمیع سازی می تواند از بروز حوادث مخرب جلوگیری نماید.

 

 

   ج) سیستم دوربین : این سیستم  شامل دوربین های  ثابت و متحرک  به همراه  بستر  شبکه و همچنین تجهیزات  تله متریک مناسب میباشد. که در سالیان اخیر پیشرفت چشمگیری نموده ، و از ضبط ویدئو آغاز شده  و با تکامل  تدریجی با گذر از دوره پر رونق DVR   وارد مرحله جدید و جوان خود یعنی ثبت تصاویر دیجیتال  با کیفیت بسیار  بالا تحت شبکه  IP  ،   (IP Bass)  رسیده است .

 

مزایای سیستم دیجیتال و شبکه های هوشمند IP به همراه سیستم DEPA  :

 

- این سیستم بیش از 50% از خطای انسانی را کاهش میدهد .

 

- با کمک این سیستم هیچ محدودیتی جهت افزایش دوربین ها و کنترل آن نخواهیم داشت .

 

- این سیستم امکان ارسال آلارمهای از پیش مشخص شده را دارا میباشد .

 

- سیستم DEPA امکان کنترل عددی نفرات و خودرو ها را بدون خطا در مبادی ورودی و خروجی به صورت هوشمند دارا میباشد .

 

- سیستم DEPA تصاویر را بصورت هوشمند کنترل کرده و نیازی به کنترل همه دوربین ها توسط اپراتور نیست .

 

- با کمک شبکه IP میتوان به راحتی و بدون صرف هزینه مکان اتاق کنترل را بر حسب نیاز تغییر داد .

 


  • ۹۴/۰۷/۰۷
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی