آموزشی

با ما به روز بمانید

آموزشی

با ما به روز بمانید

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

 

درب های اتوماتیک موارد مصرف زیادی دارند از جمله می توان از آن ها در درب ضد سرقت اتوماتیک استفاده نمود این درب اتوماتیک مکانیزم و ویژگی دارد که دزد و سارق حتی با دستکاری نمودن درب اتوماتیک ضد سرقت نیز نتواند قفل آن را خراب کند و بشکند و بعد به داخل شرکت و یا واحد مسکونی بیاید و راه یابد .

 

حتی اگر بتواند به داخل مکان مورد نظر راه یابد این کار زمان خواهد برد بنابراین درب اتوماتیک باعث تاخیر در ورود و نفوذ دزدان و سارقان می شود .

 

با توجه به این ویژگی هایی که گفته شد مشخص می شود که درب ضد سرقت ازاستاندارد مقاوم و با دوامی تشکیل شده است که تقریبا غیر قابل نفوز می باشد و امنیت در این درب ها بسیار بالاتر از درب های اتوماتیک ساختمانی است .

 

این استاندارد های درب اتوماتیک علاوه بر امنیت در مقابل دزدان باید در برابر حوادث پیش بینی نشده نیز امنیت داشته مانند آتش سوزی و غیره .

 

مکانیزم به کار رفته در درب اتوماتیک عایقی است برای سرما و گرما و همین طور در مقابل رطوبت و سر و صدا ساختمان شما را ایمن می کند .

 

ویژگی درب اتوماتیک ضد سرقت 

 

حتما قبل از خرید دربهای اتوماتیک ضد سرقت به نکات زیر توجه بفرمایید ...

 

1- چرا باید در اتوماتیک ضد سرقت بخرید ؟

 در جواب این سئوال مسائل بیشماری در مورد خرید درب اتوماتیک ضد سرقت را هنگام جواب دادن به خود دریافت میکنید . باید دلیل انتخاب دربهای اتوماتیک  ضد سرقت برای ما واضح و روشن شدهو آن وقت مشکلی در انتخاب آن نخواهیم داشت و با اطمینان آن را خریداری خواهیم کرد.

بعضی از افراد  درب اتوماتیک ضد سرقت را صرفا برای اسمش انتخاب می کنند و می خرند  و می خواهند بگویند ما در ساختمان درب ضد سرقت داریم و ساختمان ما گران و شیک است .

2-رویه هایی از جنس خوب استفاده شود اگر از نوع ام دی اف است یا پی وی سی اضافه بر مرغوبیت جنس باید ضخامت خوبی هم داشته باشد .

3-در لت درب بین رویه ها نباید خالی باشد ، برای امنیت باید دارای ورق فولادی یکپارچه باشد.

4-از برند خوبی برای قفل و یراق آن استفاده شده باشد.

5-عایقی برای گرما و سرما و صدا  باشد .

6-حشرات و حیوانات موذی و گرد و خاک از لای درب اتوماتیک وارد منزل یا شرکت  نشود .

7-نصب در اتوماتیک راحت بوده و استحکام بعد از نصب آن هم زیاد باشد .

8-حتما کارت گارانتی هم داشته باشد.

 


  • ۹۴/۰۷/۰۷
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی