آموزشی

با ما به روز بمانید

آموزشی

با ما به روز بمانید

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

 

 

درب اتوماتیک  شیشه ای و مزایای آن

 

درب اتوماتیک  شیشه ای مزایایی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 مزیت اولی که  درب اتوماتیک  شیشه ای می تواند برای شما داشته باشد این است که این درب اتوماتیک  بر روی نمای ساختمان تاثیر می گذارد و نمای خارجی فروشگاه مورد نظر را بسیار شیک و با جلوه نمایش می دهد .

 همین ظاهر جذاب این درب اتوماتیک  مشتریان زیادی را به سمت فروشگاه می کشاند و جذب میکند و این سبب افزایش مشتری و خریدار یعنی افزایش سود برای شما می شود.

زیرا هر کدام از این بازدیدکننده ها ممکن است روزی به مشتریان ثابت و همیشگی محصولات شما تبدیل شوند و تصمیم آنها برای خرید هر چه بیشتر از محصولات افزایش یابد .

ظاهر درب اتوماتیک   در افکار مشتریان بسیار موثر است و اگر نمای بیرونی فروشگاه شما با این درب اتوماتیک  بروز و جذاب و جدید باشد .

مشتریان و بازدید کنندگان ترجیح می دهند که اجناسی را که احتیاج دارند از فروشگاه شما تهیه کنند به جای این که به طرف رقبا رفته و از انان خرید کنند

 

از مزیت های دیگر درب اتوماتیک  این است که دربهای اتوماتیک  دسترسی یافتن به فروشگاه را در مقایسه با دربهای معمولی آسان تر میکنند .

شاید این مسئله کوچکی به نظر برسد ولی اهمیت این موضوع بیشتر زمانی به چشم می آید که مشتریان زیاد خرید کرده باشند و دو دست انان پر از وسایل باشد یا مثلا مشتری از نظر سلامت جسمی ناتوانی داشته باشد یا مشتریان جزء والدینی باشند که کودکان کوچکشان را در کالسکه ای گذاشته اند و دیگر دست انان برای گشودن و یا بستن درب آزاد نیست .

 این افراد کسانی هستند که از درب اتوماتیک  خیلی استقبال خواهند کرد و ترجیح می دهند به جای درب معمولی از درب اتوماتیک  استفاده کنند .


  • ۹۴/۰۶/۲۹
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی