آموزشی

با ما به روز بمانید

آموزشی

با ما به روز بمانید

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

 

تحصیلی: دو نسخه فرم تقاضای ویزای پیوست که بایستی به صورت کامل پر شده باشد به همراه 2 قطعه عکس, اصل و یک کپی از تهیه و تقبل مخارج در دوران تحصیل از طرف شخصی که در آلمان زندگی می کند.

مطابق نمونه پیوست این تعهد نامه بایستی به طور کامل پر شده و امضای زیر رسماً به تائید رسیده باشد. مدارکی در مورد نحوه تقبل مخارج تحصیل مانند فیش حقوق تعهد کننده و غیره, مدارکی در مورد وضعیت اقامت تعهد کننده تقبل مخارج در آلمان, اصل و یک کپی از پذیرش از یک دانشگاه یا مدرسه عالی  و زبان آلمانی در آلمان.

 مدارکی در مورد سابقه شغلی متقاضی در ایران, اصل آخرین مدرک تحصیلی. در موارد خاص ممکن است سفارت مدارک دیگری را هم بخواهد.کپی فرم سفارت و پاکت پستی تمبر شده با نشانی متقاضی باید به صندوق پستی 179-11365 فرستاده شود.

برای دریافت کمک بیشتر با بخش فرهنگی سفارت تماس بگیرید

 

عادی – توریستی: درخواست کپی همراه فتوکپی دعوتنامه از شخص مقیم آلمان, گذرنامه و یک پاکت تمبر شده با آدرس متقاضی. این مدارک باید به صندوق پستی 179-11365 پست شوند.

 

بعد از اینکه سفارت وقت مصاحبه را از طریق پست به متقاضی اطلاع داد مراجعه با مدارک اعتبار یک سال, 2 قطعه عکس, اصل دعوتنامه و بیمه درمانی, گذرنامه قبلی, گواهی کار, شناسنامه و گذرنامه همسر.

 

بازرگانی: دعوتنامه شرکت آلمانی به سفارت به شماره 398474 فاکس یا به شماره ASSVIR 213843 تلکس شود. دعوتنامه باید شامل نام  کامل دعوت شونده, زمینه فعالیت, سمت دعوت شونده, علت و مدت مسافرت و تعهد تقبل هزینه ها باشد.

 

برای تعیین وقت ملاقات تماس با تلفن 9-303228 از ساعت 30/8 تا 30/12 و یا ارسال درخواست به صندوق پستی 179-11365

 

مدارک روز مصاحبه, فرم سفارت, گذرنامه با 6 ماه اعتبار, گذرنامه قبلی, گذرنامه همسر, یک قطعه عکس, مدارک ارتباط بازرگانی کارمندان با گواهی اشتغال به کار و بیمه های اجتماعی و زبان آلمانی

 

پزشکی: متقاضی می بایستی درخواست کتبی خود را همراه با کپی نامه مرکز درمانی, کپی برآورد هزینه معالجه, گپی گواهی و ضمانت مالی, کپی صفحات 2 و 3 گذرنامه و یک پاکت تمبر شده به صندوق پستی 179-11365 ارسال دارد. سفارت از طریق پست متقاضی را از وقت ملاقات مطلع می سازد.

 

نمایشگاهی: فرم روادید, گذرنامه با اعتبار حداقل 6 ماه, 1 عکس, مدارک دال بر تطابق رشته فعالیتی و موضوع نمایشگاه, مدارک شرکت برای کارمندان گواهی اشتغال به کار, حداقل 1500 مارک ارز یا گواهی تقبل هزینه, بلیط رفت و برگشت و یا هماهنگی اتاق بازرگانی ایران و آلمان- به همسر و فرزندان روادید داده نمی شود.

 

 


  • ۹۴/۰۶/۲۶
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی