آموزشی

با ما به روز بمانید

آموزشی

با ما به روز بمانید

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

 

 

* نمایشگر های ال سی دی ( LCD ) , از چندین لایه تشکیل شده است . هر لایه توسط جداکننده های شیشه ای بسیار کوچک از هم جدا می شوند .

این جدا کننده ها و لایه های منحصر ه فرد بسیار ظریف می باشند . مالش دادن پانل ال سی دی ( LCD ) با انگشت و یا پارچه , ممکن است موجب شکستن این جدا کننده های شیشه ای و ایجاد مسائلی فراتر از مسئاله پیکسل گیر کرده شود .

 به این دلیل اغلب تکنسین های تعمیر با گواهینامه خدمات و آموزش تعمیر مانیتور و تلویزیون , اینگونه آموزش دیده اند که نباید رای رفع پیکسل گیر کرده از روش مالش یا ضربه استفاده کنند و انجام این کار توسط شما هم ممکن است ریسک باشد .

 

* برخی از افراد ادعا می کنند که لمس صفحه نمایش ممکن است موجب پیکسل های گیر کرده بیشتر شود که البته این مساله به اثبات نرسیده است .

 

* در برخی فروشگاه ها امتیاز هایی مانند تست کردن کالا داخل منزل وجود دارد .

بنابراین شما باید قبل از تحویل گرفتن کالا آن را کامل تست کرده و از سلامت آن مطمئن شوید تا اگر مشکلی مشاهده شد قبل از تحویل آن از پیک و پرداخت هر گونه وجه بتوانید آن را برگشت دهید و کالای سالم دیگری دریافت کنید .

 پس از اطمینان از سالم بودت تلویزیون از آنجا که گارانتی ها عموما شامل پنل نمی شوند در مراقبت از تلویزیون های ال سی دی ( LCD ) , ال ای دی ( LED ) , پلاسما ( PLASMA ) یا CRT دقت کافی را داشته باشید چون این قبیل کالاها به ضربه حساس می باشند .

 

* هیچگاه سعی نکنید که خودتان مانیتور یا تلویزیون های ال سی دی ( LCD ) , ال ای دی ( LED ) , پلاسما ( PLASMA ) یا CRT خود را باز کنید .

این کار باید توسط سرویسکار شرکت گارانتی و در صورت اتمام مدت گارانتی توسط تکنسین ماهر که آموزش تعمیرات مانیتور را دیده اند انجام شود .

 

* در مورد وب سایت هایی که امکان دانلود محافظ صفحه نمایش را به شما می دهند مراقب باشید . بسیاری از ویروس ها رتر از پیکسل گیر کرده می باشند .

 

 


  • ۹۴/۰۴/۲۲
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی