آموزشی

با ما به روز بمانید

آموزشی

با ما به روز بمانید

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰


 

 

شاید بتوان گسترش درب های اتوماتیک و اعتماد کردن عموم به این نوع سیستم ها را در ایران مدیون سیستم های الکترومکانیک دانست طراحی این نوع سیستم ها به گونه ای است که نه با فشار باد کار می کند و نه با فشار روغن!

 موتور کوچکی که در داخل جک کار شده نیروی خود را به یک گیربکس انتقال داده تا با افزایش قدرت ماردون، جک را به گردش درآورد و در نهایت شفت جک با سرعت استاندارد به عقب و جلو حرکت کند.

از جمله مزایای سیستم درب های اتوماتیک الکترومکانیک و آموزش درب اتوماتیک ، کوچک بودن اندازه ی تابلو فرمان و مستقل بودن قسمت مکانیکی و الکترونیکی (منظور همان تابلو فرمان و جک های درب)، برنامه پذیری عالی و انعطاف کامل دستگاه با محیط نصب، احتیاج به سرویس بسیار کم در حد سالی 1 تا 2 بار و معایب این سیستم استهلاک بیشتر نسبت به سیستم های هیدرولیکی به دلیل کارکرد چرخ دنده و گیربکس در جک ها، قدرت محدود و آسیب پذیری سیستم در مقابل فشار بیش از حد است.

 

درب های اتوماتیک الکترومکانیکی از لحاظ ایمنی به مانند سیستم های هیدرولیکی بسیار امن طراحی شده و این سیستم نیز در برابر فشار متقابل بسیار مستحکم است و می توان با یک قفل برقی نفوذپذیری را غیرممکن نمود.

 

انتخاب بهترین سیستم

 

بسیار سؤال شده که بهترین سیستم درب اتوماتیک جهت نصب درب پارکینگ کدام یک از سه نوع توضیح داده شده است؟

 

این را می دانیم که جک هیدرولیکی بهترین نوع سیستم های تولید شده درب های اتوماتیک هستند اما نوع جنس را باید بر اساس مکان نصب انتخاب کرد.

در آموزش نصب درب اتوماتیک مکان هایی که درب هایی با وزن پایین و تردد محدود مثل آپارتمان ها دارند استفاده از سیستم های الکترومکانیکی پیشنهاد می شود و در جاهایی که با درب های سنگین رو به رو هستیم یا نیاز به تردد نامحدود داریم، درب های هیدرولیکی ارجع هستند.

حتی در مواردی که سرعت باز و بسته شدن درب برای ما بسیار مهم هستند تنها مورد پیشنهادی سیستم های منسوخ پنوماتیک هستند!

 

 

 


  • ۹۴/۰۳/۳۱
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی