آموزشی

با ما به روز بمانید

آموزشی

با ما به روز بمانید

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰


 

شرکت نیکون چند روز پیش در تاریخ 12 سپتامبر 2014 (21 شهریور 1393) از دوربین فوق العاده کامپکت 16 مگاپیکسلی Nikon Coolpix S6900 رونمایی کرد، که مخصوص گرفتن عکس های سلفی طراحی شده است.

آموزش تعمیرات دوربین و  این دوربین عکاسی کامپکت جدید مجهز به یک صفحه نمایش LCD مفصل دار و تاشو همراه با یک استند دوربین یکپارچه است که باعث می شوند کاربران بتوانند در بهترین حالت وژست از خود عکس های سلفی بگیرند و از سوی دیگر با اضافه کردن افکت های حالت Glamour در طول گرفتن عکس، پرتره های بسیار باکیفیتی بگیرند.

 شرکت نیکون در دوربین عکاسی کامپکت Nikon Coolpix S6900 از یک سیستم Wi-Fi داخلی و یکپارچه استفاده کرده است که فن آوری NFC یا اتصال میدان نزدیک را ساپورت می کند.

 این سیستم که قادر به انتقال تصاویر گرفته شده تنها با چسباندن یک وسیله مجهز به سیستم Wi-Fi با قابلیت NFC به دوربین است، باعث می شود به اشتراک گذاشتن عکس های سلفی زیبایی که با این دوربین عکاسی گرفته شده اند بسیار آسان و راحت شود.

 

این دوربین کامپکت سلفی برای گرفتن عکس ها و فیلم های فول HD با سهولت بالاتر دارای ویژگی Gesture Control است که این امکان را برای کاربران فراهم می کند با تکان دادن یک دست دوربین را کنترل کنند.

 از سوی دیگر، دوربین عکاسی Nikon Coolpix S6900 دارای زوم اپتیکال 12x است و قدرت زوم آن با استفاده از ویژگی Dynamic Fine Zoom برای نزدیک شدن بیشتر به سوژه و حادثه به 24x افزایش می یابد.

 حالت عکاسی Self–wide این دوربین از طریق ترکیب شات های متوالی برای تولید یک تصویر و عکس واید قادر به تولید عکس های دسته جمعی و گروهی بسیار زیبایی به سبک و سیاق عکس های سلفی است و همچنین آموزش تعمیر دوربین به طور است.

ویژگی هایی نظیر ISO بالا، حالت فوکوس خودکار Target Finding AF یا فوکوس خودکار هدف (سوژه) یاب، و سیستم Blur Reduction یا کاهش تارشدگی تصویر باعث می شوند دوربین عکاسی کامپکت و جیبی Nikon Coolpix S6900 هم در محیط های باز و هم در فضاهای بسته عملکرد خوبی داشته باشد و در هر دو محیط قادر به گرفتن عکس های سلفی زیبا و شات های خیره کننده ای باشد.

 


  • ۹۴/۰۲/۲۸
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی