آموزشی

با ما به روز بمانید

آموزشی

با ما به روز بمانید

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

DVR چیست؟

دستگاه ضبط تصاویر دیجیتال Digital Video Recording  که به اختصار DVR نامیده می شود، یک سیستم نظارت و کنترل بر دوربین های مداربسته آنالوگ است.

 Digital Video Recorder دستگاهی است که تصاویر را بصورت دیجیتال بر روی حافظه های دیجیتال، مانند هارد دیسک ها ذخیره می‌کند. این سیستم قابلیت های فراوانی را برای دوربین ها فراهم می کند. از ضبط تصاویر با فرمت های تصویری و کیفیت های مختلف تا قابلیت های هشداری متنوع و ارتباط با شبکه و بکارگیری نرم افزارهای کاربردی.

    DVR ها شامل تعداد محدودی ورودی و خروجی تصویر و صدا هستند و همین محدودیت تعداد ورودی ها آن ها را دسته بندی کرده است. دی وی آر های با 4 ورودی تصویر را دی وی آر 4 کانال (DVR 4CH) می نامند . به همین ترتیب تعداد کانال ها می تواند 8 ، 16 ویا 32 باشد. دی وی آر های رایج در بازار از 32 فراتر نمی روند. این ها استاندارد های ورودی تصاویر هستند گرچه ممکن است برخی از شرکت ها خصوصاً شرکت های چینی تعداد ورودی های متفاوتی برای محصولات خود در نظر بگیرند.

 

  • ۹۳/۰۷/۲۸
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی