امروزه بسیاری از شرکت ها از CD های مالتی مدیا برای معرفی شرکت، محصولات و خدمات خود استفاده می کنند
زیرا این روش بر خلاف کاتالوگ های سنتی هیچ محدودیتی از نظر حجمی ندارد و به راحتی می توان از صوت ، تصاویر ، فیلم ، انیمیشن و افکت های گوناگون و خودکار تبلیغاتی استفاده کرد .
ویژگی های CD های مولتی مدیا:
● هم در کامپیوتر و هم در دستگاه های VCD و DVD قابل اجرا است.
● نیازی به نصب و تنظیمات اضافه جهت اجرا و نمایش نیست.
● به هر میزان قابل تکثیر است و برخلاف کاتالوگ های کاغذی حداقل تیراژ ندارد.
● محصولات و خودکار تبلیغاتی و خدمات جدید را به راحتی و با صرف هزینه بسیار اندک می توان به آن اضافه کرد و نیاز به طراحی مجدد نیست.
● با توجه به عدم محدودیت در استفاده از جلوه های سمعی و بصری ( فیلم ، صدا و افکت) از جذابیت بیشتری نسبت به کاتالوگ برخوردار است.
- ۹۵/۱۰/۲۷