با توجه به بررسی های این تحقیق، محبوب ترین کالاهای تبلیغاتی عبارتند از درایوهای USB، خودکار تبلیغاتی و یک آیتم الکتریکی و لیوان.
هدایای تبلیغاتی مارک دار مفید
در مورد این شوال که یک کالای تبلیغاتی چه مدت نگه داشته می شود، مشخص شد که لیوان نسبت به دیگر آیتم تبلیغاتی بیشتر نگه داشته می شود.
و در مورد مدت زمان نگهداری، تعداد زیادی از شرکت کننده ها - 87٪ - گفتند آنها یک آیتم تبلیغاتی برای بیش از یک سال نگهداری می کنند و 30٪ درصد از شرکت کننده ها گفتند که یک کالای تبلیغاتی تا 4 سال هم نگه داشته اند.
البته، هر چقدر یک کالای تبلیغاتی نگه داشته است، تاثیر بیشتری بر روی گیرنده آن و هر کس دیگری می گذارد که می بیند دریافت کننده از آن کالا استفاده می کند.
تاثیر این محصولات بر روی گیرنده آن بسیار زیاد است. افراد می توانند نوع آن محصول، نام برند و یا شرکت آن را حتی بعد از مدت های طولانی که از دریافت آن محصول می گذرد به یاد بیاورند.
در واقع، بیش از 94٪ از کسانی که در مطالعه پژوهشی شرکت کرده بودند گفتند که تبلیغ کننده یا محصول تبلیغاتی را فراموش نکرده اند.
کالاهای تبلیغاتی رفتار مصرف کننده را تغییر می دهند
یکی از تکان دهنده ترین آماری که در مورد هدایای تبلیغاتی مارک دار کشف شد، در مورد این است که آنها چگونه می تواند عادات خریداران را تغییر دهند. بسیاری از مصرف کنندگان تمایل دارند برای دریافت یک هدیه تبلیغاتی رایگان، برندی که از آن استفاده می کنند را تغییردهند.
این به این معنی است که گفتن "با خرید کردن یک هدیه رایگان دریافت کنید" می تواند یک آیتم تبلیغاتی باشد. امروزه احتمال نگه داشتن کالاهای مارک رایگان توسط مصرف کنندگان خیلی بیشتر از چند سال گذشته است.
وقتی که از آنها در مورد هدیه دادن کالاها و خودکار تبلیغاتی پرسیده شد، برخی حتی گفتند که محصول تبلیغاتی که دریافت کرده اند را به کسی دیگری هدیه می دهند. یکی از دلایل اصلی که مصرف کنندگان هدایای تبلیغاتی را نگه داری می کنند این است که این کالاها مفید هستند.
- ۹۵/۱۰/۲۶