آموزشی

با ما به روز بمانید

آموزشی

با ما به روز بمانید

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

 

تقریباً هر چیزی که نام و آرم شرکت بر روی آن باشد را می توان به عنوان تبلیغ استفاده کرد. از موارد معمول این کالاها می توان تی شرت، کلاه، جاکلیدی، پوستر، برچسب، خودکار تبلیغاتی، ماگ یا پد موس را نام برد.

بزرگترین دسته محصولات مورد استفاده برای هدایای تبلیغاتی اقلام پوشیدنی هستند، که بیش از 30 درصد از کل این کالاها را تشکیل می دهند.

 

محبوبیت هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست مانند کالاهایی که از مواد بازیافتی و منابع قابل تجدید ساخته شده اند، رو به افزایش است.

 

بیشتر هدایای تبلیغاتی معمولا کوچک و ارزان قیمت هستند، اما می توانند از میان کالاهای گران قیمت هم باشند.

 

مثلاً به بازیگران مشهور، در فستیوال ها و برنامه های اهدای جوایز معمولاً کالاهای تبلیغاتی گران قیمت مثل ادکلن، محصولات چرمی یا الکترونیکی داده می شود. شرکت هایی که این هدیه های گران قیمت را به بازیگران می دهند، معمولاً از آنها می خواهند که عکسی همراه با آن هدیه از آنها گرفته شود، که برای اهداف تبلیغاتی شرکت استفاده می شود.

 

برخی شرکت های کالاهایی لوکس مثل کیف یا شال به بازیگران هدیه می دهند

 به این امید که از آنها در انظار عموم استفاده کنند و به این ترتیب نام برند محصول و شرکت در عموم مردم جای خود را باز کند.

استفاده از برند یکی از رایج ترین انواع تبلیغات است.

 

از دیگر مواردی که بازاریابان در آن از هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند عبارتند از : ارتباط کارکنان و رویدادها، نمایش تجاری برای افزایش ترافیک، روابط عمومی، نسل جدید مشتری ها، برنامه های فروشنده و توزیع کننده، ارائه محصول جدید، اهدای جایزه به کارکنان، برنامه های خیریه، برنامه های تشویقی داخلی، آموزش ایمنی، معارفه مشتری و تحقیقات بازاریابی.

 

 

قدرت هدایای تبلیغاتی برای افزایش فروش

 

 چندین سال است که هدایای تبلیغاتی یکی از راه های محبوب برای به رسمیت شناختن برند در کمپین های بازاریابی هستند.

 

حال که می توان جزئیات نتایج تبلیغات در اینترنت را پیگیری و دنبال کرد، مشخص شده است که هدایای تبلیغاتی و هدایای مارک دار، اثر مثبتی بر روی برند و فروش شما دارند.

 

انجمن هدایای تبلیغاتی بریتانیا (BPMA) چندین نظرسنجی و تحقیقاتی انجام داده که نشان می دهند بین تبلیغات هدایای تبلیغاتی و به رسمیت شناخته شدن  برند و افزایش فروش یک رابطه مستقیم وجود دارد.

 

علاوه بر شناخته شدن برند و فروش بهتر در خودکار تبلیغاتی، این شکل از تبلیغات منجر به بازده بیشتر و بازگشت سرمایه می شود.


  • ۹۵/۱۰/۲۶
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی