آموزشی

با ما به روز بمانید

آموزشی

با ما به روز بمانید

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

 

سه ویژگی اصلی بروشور و کاتالوگ

1- معرفی

2- ایجاد سوال

3- پاسخگویی سوالات مخاطبان

 

دادن آگاهیهای لازم و ضروری به مخاطب است که ضمن معرفی کالا و خدمات، نقش و هدف تبلیغ هم دارد که باعث تصمیم گیری می شود.

آگاهی و اطلاع حاصل کردن از وجود موسسات، سازمانها و تولیدات و خدمات آنها، آشنایی با احزاب، نهادها، جمعیت ها و فعالیت های آنها، میزان تحولات اجتماعی، سیاسی و تکنولوژیکی و نوع زندگی را برای مخاطب روشن می کنند و در انجام فعالیت ها و تصمیم گیری ها کمک می کنند همراه با اطلاعاتی که در روزنامه ها و مجله ها ممکن نیست ولی شباهتی با هم دارندکه به شیوه ای مرغوبتر، بهتر و لوکس تر از نظر کاغذ، مقوا و چاپ کاتالوگ ارائه می شوند.

اگر از این دو کالای تبلیغاتی و اطلاع رسانی به خوبی استفاده شود و شاخصه های لازم در ارتباط تصویری در آن در نظر گرفته شود اثر تبلیغاتی و تاثیر کاتالوگ و بروشور می تواند بسیار زیاد باشد و در انتخاب و تغییر سلیقه مخاطب نقش بسیار زیادی داشته باشد

کاتالوگ ها حاوی اطلاعاتی از قبیل اندازه، رنگ، وزن، قیمت، شیوه نگهداری و ویژگی های مورد نیاز مخاطبان است و جواب سوالهای مخاطبان را می دهد

 

 

تعریف بروشور

 

بروشور کالای اطلاع رسانی است که ارائه اطلاعاتی مربوط به کالا ، خدمات یا رخداد اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و یا فرهنگی میباشد.

این کالا نشریه ای است که بسته به مقدار محتوای بروشور می تواند در یک یا چند صفحه ، تک رنگ ، دورنگ یا چهار رنگ با استفاده از متن عکس و گرافیک چاپ میگردد.

برو شور ها معمولا رایگان توزیع میگردد و به همین دلیل اگر از ساختار گرافیکی و اطلاع رسانی خوبی بر خوردار باشد برای مدت بیشتری نزد مخاطب خواهد ماند.

 

انواع بروشور

 

تک برگی - یک لت

دو برگی - دو لتی

آکاردئونی و چند برگی مفتولی یا سیمی

فانتزی

 

اطلاعات مندرج

 

مجموعه اطلاعاتی که در بروشور و چاپ کاتالوگ ارائه میشود به دلیل حجم کم و کوچک بودن آن باید بسیار خلاصه و موجز بوده و در ابعاد و اندازه ای که برای آن در نظر گرفته شده بتواند اهداف کلی سفارش دهنده که می تواند اقتصادی، تجاری، صنعتی، اجتماعی، فرهنگی و هنری، دارویی، بهداشتی، پزشکی، سیاسی و حزبی باشد را در آن بگنجاند.

توجه به اطلاعات زیر برای تهیه یک بروشور مفید خواهد بود:

شرح عملکرد، عنوان کلی فعالیتها و تولیدات، محصولات و خدمات ، معرفی اجمالی تولیدات و فعالیتها ، اطلاعاتی در مورد مواد اولیه محصولات، مشخصات کامل محصول، شیوه های مصرف و نگهداری، خدمات پس از فروش و محل تعمیرات، آموزش های لازم، نشانی کامل موسسه، فروشگاهها، مراکز خدمات پس از فروش، تلفن و فکس، وب سایت و پست الکترونیکی.


  • ۹۵/۰۸/۱۹
  • mina afshar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی