خلاصه ای از امکانات نرم افزار حسابداری هلو:
خرید، فروش، انبار، گردش چک و بانک، حساب مشتریان، صندوق و تنخواه، کنترل فروش روزانه، تنظیم ستونهای فاکتور در آموزش نرم افزار هلو
سفارش لیستی کالا، چاپ فاکتور رسمی و غیر رسمی ، تهاتر مالیات بر ارزش افزوده، گزارشات فصلی دارایی
حواله بین انبارها، معین اشخاص با ریز کالاها و چکها، اعمال واسطه، سطح دسترسی، ثبت چکهای ضمانتی (امانی)
امکان مغایرت گیری از صندوق، بانک و طرف حسابها، تبدیل اسناد موقت به دائم و بالعکس، دریافت از
پرداخت به، تیپ قیمت
سود ناویژه، تراز شش و هشت ستونی، منطقه بندی طرف حسابها و چکها، خروجی html ، excel ، text، تعریف کلید فوری، گزارش عملکرد کالا طی دوره
مرور حسابها، کاردکس ریالی کالا، تولید فرموله
توضیحات چند سطری، امکان خلاصه فاکتور، تجزیه، امکان ثبت سند مشابه و سند معکوس و آموزش نرم افزار هلو
فی فروش بر اساس درصدی ای از خرید، امکان ثبت سند برای پیش فاکتور، ثبت و گزارش سابقه همکاران
امکان درج چکهای پاس نشده شخص در انتهای فاکتور، امکان ثبت فاکتور ضایعات با هر سر فصل دلخواه
حداکثر مبلغ و تعداد کل چکهای صادره در یک ماه، امکان ورود لیستی اسناد دریافتنی و پرداختنی
سود و ترازنامه بر اساس قیمت دلخواه، امکان درج نحوه تسویه حساب در چاپ فاکتور، هشدار کمتر بودن قیمت فروش از خرید، امکان عدم نمایش ریز قیمت
تعیین حداقل و حداکثر مبلغ برای هر کالا، لیست بدهکاران از یک تاریخ خاص، لیست بدهکاران از تاریخ فاکتور
طراحی فاکتور توسط کاربر، عدم نمایش معین یک منطقه خاص، ادغام معین چند طرف حساب
پورسانت درصدی از سود فروش، گزارش کالاهای فروش نرفته، امکان تعریف دسته چک
مراکز هزینه و درآمد، پرینت روی چک، چاپ بارکد، پرینت حواله پخش، شماره دوم فاکتور، انتخاب عکس برای هر کالا، اقساط و گزارشات مربوطه
فروش فوری، لیست سیاه از مشتریان بد حساب، فاکتور اشانتیون یا صدور فروش کالا با مبلغ صفر
پورسانت سطری، کنترل کد فروشنده، امکان صدور فاکتور ارزی، مراوده و معین ارزی، امکان تعریف چند ارز، ثبت یک هزینه در فاکتور خرید، توضیحات پیش فرض، تولید و تجزیه
چند شرکتی تا سی شرکت، تخفیفات متنوع، امکان فاکتور ارزی، تسویه فاکتور به فاکتور
دو واحدی انبار، خلاصه سند، راس چک، راس فاکتور، تاریخ میلادی، گزارش عملکرد کاربران، درج سریالهای کالا
امکان تعریف ده بارکد برای یک کالا، امکان اتصال به ترازوی دیجیتال
نمایش اسناد حسابداری بر اساس حسابهای کل، کل و معین و ریز اسناد، امکان تعریف بانکهای اطلاعاتی مختلف تا سی شرکت
امکان ذخیره موقت اسناد بدون تراز سند، امکان تعریف کلیدهای میانبر، تراز ترکیبی اسناد دریافتنی و پرداختنی و ...
- ۹۵/۰۳/۰۹